lettertypes niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

KARIN99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Berichten
4
Ik heb nieuwe lettertypes gedownload en in de map 'lettertypes/fonts' gezet in het configuratiescherm, maar ze zijn niet zichtbaar in bv Word.
Ik heb ook wel eens gelezen, dat je ze moet toevoegen via map lettertypes-bestand-nieuw lettertype downloaden... maar als ik naar bestand ga, staat die optie (nieuwe lettertype etc....) er niet bij...

Wie helpt mij?
ciao...karin
 
Als ik die stapsgewijze beschrijving volg heb ik hetzelfde probleem. Als ik naar map fonts ben gegaan staat er vervolgens: Klik in het menu Bestand op Nieuw lettertype installeren. Maar als ik naar bestand ga, staat die optie (Nieuw lettertype installeren) er simpelweg niet.
 
Dan kan ik maar 1 conclusie trekken en die is dat de gedownloade letters niet 'correct' zijn.
 
tja... maar hoe kan het dan, dat ze op de pc van m'n dochter wel werken. Bovendien komen ze van sites, die ik op een andere pc ook heb gebruikt... en dat werkte wel... Ook met XP...
 
Da's een hele goeie, daarop moet ik je helaas het antwoord schuldig blijven.
 
jammer. Maar het feit, dat er bij 'bestand' sowieso geen optie 'nieuwe lettertypes installeren' staat is toch ook vreemd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan