lettertypes

Status
Niet open voor verdere reacties.

fam.vanbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
sedert enkele weken mis ik in Internet explorer sommige leestekens/symbolen. Bijvoorbeeld ë é ä ¼. De plaats waar zo´n leesteken moet staan blijft dan leeg. Ook als ik een zoekterm invul met bv een ë dan staat daar een leeg vakje.
Wie weet raad?

Heb je al de toetsenbord instellingen nagekeken, die moet staan op VS(internationaal) en Nederlands.

Nu wordt het even gokken.
Heb je soms een aangepast bureaublad thema met ook een aangepast lettertype?
Kijk een in IE bij beeld->codering en zet daar 'automatische selectie' uit, kijk dan na of onder hetzelfde menu welke tekenset geselecteerd is (west-europees(windows), west-europees(ISO), of unicode-utf8)

Daar heeft het wel mee te maken; als ik automatische selectie uitzet en ik kies voor westeuropees windows kan ik weer een ë typen in de zoekbalk. Druk ik daarna op enter dan verandert de ë in een vraagteken en het vinkje staat dan niet meer op westeuropees windows doch op unicode (UTF-8) Daarna als ik iets intik heb ik weer hetzelfde probleem een lege plek. Het is net of hij niet op westeuropees windows wil blijven staan

Doe de instelling nog een keer, type daarna niets in maar sluit het venster van IE af. Daarna IE weer starten en het zou moeten blijven staan.

p.s. zorg ervoor dat je maar één IE venster open hebt staan.

Nee helpt ook niet bij opnieuw iets intikken wederom een lege plek, ook unicode staat dan weer aangevinkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan