leuk e-mail programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Bestaat er ook een e-mail programma die wat speelser is dan een Outlook. Eéntje waarbij er bijvoorbeeld net als in de film een grote enveloppe in beeld komt met een leuk melodietje met de tekst YOU'VE GOT MAIL!!
Ik wil gewoon weer eens iets anders.

Groet, Oki
 
De tekst 'You've got mail' hoor ik ook als ik mail ontvang, terwijl ik gewoon MS Outlook gebruik. Dat kun je namelijk aanpassen (zoals je alle standaardgeluiden van Windows kunt veranderen, als je wilt).

Een bekend 'speels' e-mailprogramma is Incredimail, maar ikzelf heb daar geen ervaring mee.
http://www.incredimail.com/english/splash.html
 
Het is volgens mij ook de enige echt leuke. Ik gebruik hem zelf ook. Misschien dat er nog andere tips komen die leuker zijn. Kan ik ook weer gaan veranderen.:D
 
Hehehe, 3x incredimail. Weing keus dus. Ik wacht nog even en dan ga ik die eens proberen......
Misschien nog andere opties?

Dat je de geluiden kan veranderen is me bekend, maar het lijft een saai programma...... vind ik.
 
Geplaatst door okijoki
Is Eudora ook iets??

Dat is ook gewoon een e-mailprogramma zonder toeters & bellen, net als Outlook. Net zo 'saai' dus...
 
Hier alvast het geluidje.....
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg bij iedere mail een kwetterend eendje door mijn beeld heen. Blijf hem leuk vinden.:D
 
Geplaatst door buffy


Dat is ook gewoon een e-mailprogramma zonder toeters & bellen, net als Outlook. Net zo 'saai' dus...
Zo niet saaier zelfs ;) :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan