Leuk template, maar te zien met foto slider, eenmaal gedownload geen foto slider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het geen add-on/plug-in die je ergens kunt downloaden?

'k ken Joomla niet omdat ik m'n eigen "CMS" altijd gebruik, maar ik heb 't idee dat je een aantal JavaScripts mist. Misschien niet gekopieerd naar je website of verkeerde verwijzingen.

Kun je hier iets mee??

Het thema ziet er inderdaad flink verneukt uit.
Staan de settings van vooral de sidebars wel goed ingesteld?

Goed zegt genoeg, opzoek naar ander template, iemand toevallig suggestie?

'k ken Joomla niet omdat ik m'n eigen "CMS" altijd gebruik, maar ik heb 't idee dat je een aantal JavaScripts mist. Misschien niet gekopieerd naar je website of verkeerde verwijzingen.

Kun je hier iets mee??

Heb gewoon het rar bestand van de site gehaald niet bewerkt enz dus ja..

Alles wat de developer geupload heeft staat online, zal hem eens mailen ;)

Zit er uberhaupt wel een JavaScript file bij eigenlijk? Als die er wel bijzit moet je in je admin paneel kijken, anders moet je het bestand even vragen bij de eigenaar..

Hoi applefaq,
Binnen twee tellen zegt mijn Web Developer Toolbar:
  • De demo heeft 9 aangehaakte javascript-bestanden.
  • Jouw pagina heeft 6 aangehaakte javascript-bestanden.
  • Je mist de 3 nodige Jquery-bestanden: jquery.min.js, jquery.noconflict.js en jquery.nivo.slider.js.
Die 3 zal je ergens anders vandaan moeten scharrelen: ze zitten inderdaad niet bijgeleverd in het zip-bestand van het template, zie ik.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

<edit>
Voor het scharrelen:
  • jquery.min.js kan je downloaden en op je eigen server zetten of via een link in je pagina rechtstreeks aftappen bij Google, zegt de downloadpagina van jquery.com. Dat scheelt weer wat ruimte op je server.
  • De andere twee kan je uiteraard snel downloaden vanaf de links in de demo: jquery.noconflict.js staat hier, en jquery.nivo.slider.js staat hier.
:)

</edit>

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan