Leuke site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrBeanstra

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Ik heb laats mijn complete site qua layout en uiterlijk veranderd. Hij moet er als het goed is net zo uit zien in 800x600 als in hogere resoluties. Omdat ik ook zat was van die irritante reclames van lycos heb ik 'm gelijk op een betaalde server gezet. Nu wil ik alleen nog graag weten wat iedereen er van denkt:

antonboonstra.nl

Als het goed is moet alles werken behalve de formulieren. Zodra ik cgi een beetje onder de knie heb komen er werkende formulieren op en probeer ik ook een gastenboek te maken ter vervanging van de gratis versie die ik er nu op heb staan.

Gr. Anton

ps. Alle html/javascript is met notepad/kladblok gemaakt

Laatst bewerkt:
Ja..... wel apart......
maar........
ik dacht waarom werkt hij niet met frames, omdat de top buttons wederom opgebouwd worden.
echter:
wel frames.
De bedoeling is nu, dat de top blijft staan, doet dit echter niet...... alles wordt opnieuw geladen.

Script er uit halen?

:cool:

Wel leuk hoor, maar 1 ding wat beetje slordig overkomt: de achtergrond van je buttons komt niet overeen met de kleur van de pagina zelf. Misschien moet je transpirantie gebruiken.

De top moet ook opnieuw laden omdat het plaatje daarvan ook anders is. Anders sluiten de tabbladen niet meer op elkaar aan...

En als je doelt op de daar omliggende donkerblauwe randen, die laat ik opnieuw laden zodat je makkelijker die pagina's aan je favorieten kan toevoegen. Anders kom je elke keer weer eerst binnen op de hoofdpagina ipv een specifiekere pagina... (ja volgt iedereen het nog?)

Nog meer tips/opmerkingen iemand?

Gr. Anton

Was dat laatste nou een reactie op mijn reactie? Ik volg het maar half geloof ik :p.

Ik was nog bezig met de reactie op het bericht van peter vazed...

De achtergrond van de buttons zou ook overeen moeten komen met de achtergrond kleur. Ik heb ze niet transparant gemaakt omdat het jpg'jes zijn. Dan werden ze qua bestandsgrootte heel wat kleiner dan gif/png.

Maar zelfs als ik m'n beeldscherm op 256 kleuren zet is de achtergrondkleur van de buttons nog hetzelfde als de kleur van de pagina zelf.

Ik snap wat je bedoelt, maar ik zie het zelf niet...

Gr. Anton

Laatst bewerkt:
Ok, nou ik draai hier op 1600x1200 en 24 bits kleuren maar goed, het is niet écht storend maar het viel mij wel op toen ik er naar keek.

Misschien heb je goeie ogen en een hoge contrast op je monitor...?
Is ie op 1600x1200 nog wel een beetje leesbaar? Ik neem aan dat ie er dan vrij klein uit ziet? Misschien iets té klein, of valt dat wel mee?

Gr. Anton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan