Level one WBR3600A probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn level one router.
Ik probeerde de firmware up te graden via het netwerk naar de laatste versie.
Maar plots viel mijn internetverbinding weg.

Nu brand op de modem enkel nog het NET en het DSL lampje
al de rest van de lampjes is uit en ik kan zelfs geen verbinding maken met kabel.
Ik heb al geprobeert te resetten maar allemaal zonder resultaten.

Iemand eventueel een idee waar het aan kan liggen? Heb ik iets verkeerds gedaan?

Mvg
Glenn

Factory reset doen en de benodigde gegevens opnieuw invoeren.

Meestal zit er aan de achterzijde een klein gaatje of knopje waar je met een papclip of punt van je pen in kunt drukken.Doe dit 15 seconden en meestal hoor je dan een klik.Dan weer de op laten starten en eventueel gegevens van je provider intikken.

Meestal zit er aan de achterzijde een klein gaatje of knopje waar je met een papclip of punt van je pen in kunt drukken.Doe dit 15 seconden en meestal hoor je dan een klik.Dan weer de op laten starten en eventueel gegevens van je provider intikken.

Geen klik te horen, en nog steeds geen verschil... heb 10, 15 en zelfs 60 seconden geprobeerd...

Mvg
Glenn

En als je dan de setup opnieuw draait adhv een meegeleverde cd of obv inloggen op je modem als dat gaat ?
Hij is toch niet stuk ?

En als je dan de setup opnieuw draait adhv een meegeleverde cd of obv inloggen op je modem als dat gaat ?
Hij is toch niet stuk ?
Heb geen CD gevonden... Zat er niet bij en kan niet inloggen...

Lampjes branden nog dus ga er van uit van niet?

mvg

Krijg je wel een ip adres ?
(tik even bij start/uitvoeren/cmd en dan ipconfg /all)

Als je dus wel ip adres (niet 169 etc) dan zou je ook op internet moeten kunnen.Als je powerlampje niet werkt kan of het lampje stukje zijn of je modem is kapot.Test anders met een ander modem.
Misschien zinvol even een e-mail naar de producent te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan