levering probleem amd in belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
zijn in nederland ook problemen om een amd te verkrijgen
ik moet 2 pc samenstellen met amd
AMD AM3 Phenom II X6 1100T wacht al 2maand
AMD AM3 Phenom II X4 955 Black Edition 3weken

geinformeerd in verschillende webshops hier in belgie en er zou serieuze vertraging bij amd zijn

heeft nederland ook vertraging wat betreft amd cpu, zoniet wat is een goede webshop

Hier op voorraad leverbaar

vraag me alleen wel af waarom er voor een 1100T word gekozen de even dure i7 2600 is velen malen beter in zon beetje alles of anders de ivy bridge processor

Laatst bewerkt:
Ik ben het met firestorm eens, zelf heb ik een FX processor, echt super ding en super zuinig.

ik zou eerder voor de amd bulldozer gegaan zijn,maar goed hun keus
nu bekijken of ik de bestelling kan anuleren, en cpu in nederland bestellen ;)
dan moet er toch iets zijn met amd belgie aangezien ze zo moeilijk verkrijgbaar zijn

Waarom willen hun dan geen FX ? Die phenoms blijken hier ook een beetje uit de schappen. Veel mensen zeggen wel dat het slechte processors zijn, maar die vergelijken het met de Intel i5 en i7, heb zelf de FX6100 en die is een stuk beter dan die door jouw genoemde processor, ook nog nooit zon zuinige processor gezien, 10 watt als ik een beetje aan het surfen ben.

Volgens mij weet jij het beter dan hun, en kan je ze wel beter adviseren. Als ze echt performace willen moeten ze naar een Intel kijken.

Laatst bewerkt:
zoals ik al zei hun eigen keus,ik zou ook voor andere cpu gaan

Het blijft hun keuze, alleen kun jij die keuze beinvloeden, en hun gewoon een betere adviseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan