Lexmark P4350 : printer status'' onderbroken"

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo allemaal
Ik heb een probleem met mijn Printer Lexmark 4350. Ik heb een papierstoring gehad en daardoor werd een print onderbroken. Als ik nu een printopdracht geef komt de opdracht weliswaar in de wachtrij maar de printer regaeert totaal niet meer. Ook al verwijder ik de wachtrij toch blijft in het venster de status staan op: onderbroken. Ik krijg dat 'onderbroken' niet verwijderd en kan daardoor niet meer printen. Het ligt niet aan de printer op zich want als ik een andere PC op de printer aansluit werkt hij wel.
Heeft iemand een oplossing om deze status eruit te kunnen gooien zodat ik weer kan printen?
Dank U voor jullie hulp,
Groet
Kees

Ik had een soorgelijk probleem met mijn hp all in one. Ik heb toen de printer en software verwijderd (daarna pc herstart) en vervolgens de printer opnieuw geinstalleerd via de site van hp.Daarna was het probleem opgelost. Misschien werkt dit ook voor jouw lexmark.

Laatst bewerkt:
Ik had een soorgelijk probleem met mijn hp all in one. Ik heb toen de printer en software verwijderd (daarna pc herstart) en vervolgens de printer opnieuw geinstalleerd via de site van hp.Daarna was het probleem opgelost. Misschien werkt dit ook voor jouw lexmark.

Dag Ad
Dat heb ik inmiddels geprobeerd en het werkt bij mij ook. Hartelijk dank voor je assistentie.
Groet
Kees:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan