Lexmark s305 print enkel zw/w

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loveman

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Hallo,

Ik heb een s05 van Lexmark en er nieuw inkt inzitten (kl en zw/w).

Nu drukt hij (wat ik ook doe) alles zw/w af. Ik hen alles op kleur staan.

Als test heb ik en doc gemaakt met gekleurde naam en foto (ook kleur) van favo zangeres.

Krijg hem als zw.w kopie?

Weet iemand meer?

Zonder alle tabbladen van de Voorkeursinstellingen die je gebruikt kunnen wij niet bepalen waarom alles in z/w gaat...
[Windows-toets]r toetscombinatie -> control printers
Rechtsklik op de printer, en kies "Voorkeursinstellingen voor afdrukken"
Geef ons alle instellingen/tabbladen, liefst als schermafdrukken.

Tijs.

Zonder alle tabbladen van de Voorkeursinstellingen die je gebruikt kunnen wij niet bepalen waarom alles in z/w gaat...
[Windows-toets]r toetscombinatie -> control printers
Rechtsklik op de printer, en kies "Voorkeursinstellingen voor afdrukken"
Geef ons alle instellingen/tabbladen, liefst als schermafdrukken.

Tijs.

Krijg bij testpagina ook zw/w. Kan niets veranderen. Heb standaard op kleur staan.

Dat is idd ook een goede test (testpagina uitprinten).
Ok, dat geeft het idee dat er op de printer zelf iets niet in orde is.

Kijk je boekje door wat je allemaal kunt doen (bijv. qua instellingen, maar plaats ook de kleur-cartridge(s) eens opnieuw).
Mogelijk moet je ook even kijken bij de support-site voor de s305. [Er staan firmware updates, maar of ik weet niet of jouw Lexmark wifi heeft. Indien niet, dan gelden die firmware updates niet voor je.]
En je kunt natuurlijk proberen of de helpdesk van Lexmark je evt. verder kan helpen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat is idd ook een goede test (testpagina uitprinten).
Ok, dat geeft het idee dat er op de printer zelf iets niet in orde is.

Kijk je boekje door wat je allemaal kunt doen (bijv. qua instellingen, maar plaats ook de kleur-cartridge(s) eens opnieuw).
Mogelijk moet je ook even kijken bij de support-site voor de s305. [Er staan firmware updates, maar of ik weet niet of jouw Lexmark wifi heeft. Indien niet, dan gelden die firmware updates niet voor je.]
En je kunt natuurlijk proberen of de helpdesk van Lexmark je evt. verder kan helpen.

Tijs.

Dank U zeer... Ga dit proberen. Anders bel ik morgen ff met de service desk

problemen S305: dubbelzijdig printen, grijs printen

Ik print vanaf een mac. Als ik vanuit acrobat print en kies voor grijswaarden, wordt willekeurig al dan niet grijswaarden of kleur geprint.
Kies ik in Acrobat voor dubbelzijdig printen, wordt het papier uit de printer gegooid en moet ik handmatig invoeren. Vaak gok ik dan verkeerd op welke manier en staat de volgende print op dezelfde kant, of op de andere kant maar dan op z'n kop.
Dubbelzijidg printen vanuit indesign gebeurt wel automatisch, maar ook op z'n kop.
Kortom en zacht uitgedrukt: de lexmark 305 is geen aan te bevelen printer. Ook de helpdesk is niet om naar huis te schrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan