Lexmark X2650 (foutmelding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

0o0sabbie0o0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Goedenavond,

Ik zou mij eerst even voorstellen, ik ben sabrina en ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoop dat ik mijn vraag hier juist neerzet.

Ik heb de all in one printer lexmark X2650, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar sinds enige tijd, als ik dan het progamma lexmark productivity studio wil openen op bijv te scannen, krijg ik een foutmelding.

De foutmelding is: Er is een fout opgetreden in Printing Application en het progamma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb al meerdere malen geprobeert om de printer en het progamma te verwijderen en dan opnieuw te instaleren maar de fout blijft zich voordoen.

Is er iemand hiermee bekent? en zou die mij kunnen helpen a.u.b??

Alvast heel erg bedankt

Groetjes Sabrina

Ik heb het apparaat niet, maar ik vond op Internet de volgende suggesties:
1. Installeer .NET framework 3.5, en installeer ook alle updates die erop betrekking hebben via Automatische updates of via windowsupdate.microsoft.com
.NET framework 3.5 is te downloaden via deze link
Service Pack 1 voor .NET framework 3.5 (te installeren ná .NET framework3.5) is te downloaden via deze link
2. Je meldt niet welk besturingssysteem je hebt, maar in C:\Documents and Settings\<User>\Application Data\Lexmark Productivity Studio zou een .XML bestand kunnen/moeten staan die LXDDPDS.XML heet. Als je de printersoftware verwijderd en ook dat .XML bestand even uit die map verplaatst en dan de printersoftware opnieuw installeert, dan zou het weer kunnen werken.
Je zou op de volgende manier in die ene map moeten kunnen komen:
In XP: Start -> Uitvoeren -> "%userprofile%\Application Data\Lexmark Productivity Studio"
In Vista/Windows7: [Windows-toets]r toetscombinatie -> "%userprofile%\Application Data\Lexmark Productivity Studio"

Download van de driver-software vanaf de Lexmark-site: hier voor Windows 2000, Windows XP en Vista
hier voor Windows 7

Succes,

Tijs.

Heel erg bedankt ik ga het even uitproberen.

Ik heb het apparaat niet, maar ik vond op Internet de volgende suggesties:
1. Installeer .NET framework 3.5, en installeer ook alle updates die erop betrekking hebben via Automatische updates of via windowsupdate.microsoft.com
.NET framework 3.5 is te downloaden via deze link
Service Pack 1 voor .NET framework 3.5 (te installeren ná .NET framework3.5) is te downloaden via deze link
2. Je meldt niet welk besturingssysteem je hebt, maar in C:\Documents and Settings\<User>\Application Data\Lexmark Productivity Studio zou een .XML bestand kunnen/moeten staan die LXDDPDS.XML heet. Als je de printersoftware verwijderd en ook dat .XML bestand even uit die map verplaatst en dan de printersoftware opnieuw installeert, dan zou het weer kunnen werken.
Je zou op de volgende manier in die ene map moeten kunnen komen:
In XP: Start -> Uitvoeren -> "%userprofile%\Application Data\Lexmark Productivity Studio"
In Vista/Windows7: [Windows-toets]r toetscombinatie -> "%userprofile%\Application Data\Lexmark Productivity Studio"

Download van de driver-software vanaf de Lexmark-site: hier voor Windows 2000, Windows XP en Vista
hier voor Windows 7

Succes,

Tijs.

Fijn dat het weer werkt.

Graag nu nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan