0o0sabbie0o0
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 1 nov 2009
Goedenavond,
Ik zou mij eerst even voorstellen, ik ben sabrina en ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoop dat ik mijn vraag hier juist neerzet.
Ik heb de all in one printer lexmark X2650, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar sinds enige tijd, als ik dan het progamma lexmark productivity studio wil openen op bijv te scannen, krijg ik een foutmelding.
De foutmelding is: Er is een fout opgetreden in Printing Application en het progamma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb al meerdere malen geprobeert om de printer en het progamma te verwijderen en dan opnieuw te instaleren maar de fout blijft zich voordoen.
Is er iemand hiermee bekent? en zou die mij kunnen helpen a.u.b??
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Sabrina
Ik zou mij eerst even voorstellen, ik ben sabrina en ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoop dat ik mijn vraag hier juist neerzet.
Ik heb de all in one printer lexmark X2650, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar sinds enige tijd, als ik dan het progamma lexmark productivity studio wil openen op bijv te scannen, krijg ik een foutmelding.
De foutmelding is: Er is een fout opgetreden in Printing Application en het progamma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb al meerdere malen geprobeert om de printer en het progamma te verwijderen en dan opnieuw te instaleren maar de fout blijft zich voordoen.
Is er iemand hiermee bekent? en zou die mij kunnen helpen a.u.b??
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Sabrina