Lexmark X4875

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
82
Hallo,

Ik heb een Lexmark X4875 Pro

Zie deze link:
http://www.lexmark.nl/lexmark/product/home/637/0,6970,256205_653293766_1193500285_nl,00.html?tabId=1

en mijn vraag is: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik draadloos kan printen?
ik heb de handleiding al doorgelezen maar wordt er niet wegwijs uit.

De printer ondersteund wifi-printen, maar welke handelingen moet ik verrichten om hem zover te krijgen dat ik hem aan de andere kant v/d kamer neer kan zetten en dan kan printen?
Heb ik daar nog andere hardware voor nodig of gaat dat zo ook?

graag jullie hulp/tips,

bij voorbaat dank,
ST
 
sowieso moet je kijken op de printer zelf of hij zn functie wireless aan heeft staan;)
dan moet je kijken of jouw computer/laptop wireless kan ontvangen zo nee dan moet je een ontvanger hebben...zo ja dan zet je die ook aan

als het goed is geeft hij dan aan dat hij nieuwe heb...en dan installeer je hem zoals je elke computer zo moeten installeren...

mogelijkheid twee zou kunnen zijn dat je hem eerst met de kabel op de computer moet aansluit, installeren en zo wireless aanzetten ( net als laptops die op vpn werken)
 
Installatie CD al in je PC gedaan?
Vaak is het dan een kwestie van stappen volgen en inderdaad eerst je printer op je PC/Router aansluiten.
Ik neem aan dat je een Wireless Router hebt.
 
Ja zou goed kunnen....
we kunnen in ieder geval met een ipod touch draadloos internetten in huis, maar dat gaat via de modem in de meterkast. (neem ik aan).....

maar het internet op mij pc, gaat via een kabel :) dus moet ik dan nog extra hardware bijkopen? lijkt me wel toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan