Lexmark x73 roller draait niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
:confused: Hoi,

Ik wil iets printen. De opdracht versturen naar de printer gaat allemaal goed. De printer pakt het velletje papier ook vast, maar draait hem niet door. De printer patronen lijken te schrijven, maar er komt geen papier door de printer heen. Het lijkt wel of de roller vaststaat en niet rolt.

Ik heb een lexmark x73

Ook knippert het status lampje, maar dat komt omdat de printer dan denkt dat er geen papier in zit.

als je print naar de printer toe gestuurt dat je dat printer het geblokkeerd word , dan kan je wel print blijven sturen maar dat help niets.
recht in de balk staat een printer, deze moet je openen, de prints die daar instaan proberen te verwijderen.

als je print naar de printer toe gestuurt dat je dat printer het geblokkeerd word , dan kan je wel print blijven sturen maar dat help niets.
recht in de balk staat een printer, deze moet je openen, de prints die daar instaan proberen te verwijderen.

De printopdracht verdwijnt ook, omdat de printer denkt iets te hebben uitgeprint. Echter loopt het papier niet door. De roller rolt het papier niet door de printer heen.

Is het opnieuw installeren een optie?:confused:
Ik denk eigenlijk meer dat het een hardwarematige fout is dan een softwarigmatige fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan