lexmark z25 + vista...

Status
Niet open voor verdere reacties.

visualstudio

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
zoals wel meer voorkomt werkt ook bij mij de prrinter niet meer meer op mijn vista computer.
ik heb een lexmark Z25. een oud beestje geef ik toe, maar het moet slechts dienen om hoofdnoodzakelijke dingen af te drukken op mijn kot! en aangezien ik dus een student ben heb ik niet het budget om een nieuwe printer aan te schaffen.

op de lexmark site zijn geen drivers voor vista te downloaden voor deze printer. maar misschien weet iemand van jullie wel raad?

Groeten

Wat heeft Vista wel in huis voor drivers? Selecteer eens een model die een beetje in buurt komt van de Z25.
Bij mijn oude HP 670C lukte dat prima door in Vista voor de HP 690 te kiezen.

Ik heb dit nog gevonden als mogelijke oplossing (in het Engels)

1) Go to Control Panel > Printers
2) Right-click your Lexmark printer and go to Properties
3) Go to Advanced tab
4) Notice where it says Driver: and then shows your Lexmark printer. Mine said "Lexmark Z25-Z35". When I click on this drop-down list I had another available driver below it called "Lexmark Z25-Z35 Color Printer".
5) Choose "Lexmark Z25-Z35 Color Printer" if it is available.
6) Click Apply
7) You may have to finish a few more installation steps. I had to, but it only took a minute and I had my printer working!
unquote

Misschien het proberen waard!

Wat heeft Vista wel in huis voor drivers? Selecteer eens een model die een beetje in buurt komt van de Z25.
Bij mijn oude HP 670C lukte dat prima door in Vista voor de HP 690 te kiezen.

Leuk he, dat HP dat zelf niet bedenkt...:D

Ach, ik hou wel van een uitdaginkje. En het geeft ook nog eens voldoening om weer met dat oude kreng te kunnen printen onder Vista. :evil: :D

Ik neem aan een driver die in de buurt van de Z25 komt, dus de Z35 bijvoorbeeld. Zoals eigenlijk in de post van mrmusic te lezen is.

Er wordt bedoeld de driver onder Vista te selecteren.
Staat er geen Z-model in de lijst met beschikbare drivers onder Vista?

Ja, 23 voor vista om precies te zijn. Maar allemaal drie cijferige z printers. Dus niks met 25, 35 of iets dergelijks..

Volgens mij zie je iets over het hoofd.
Ik bedoel het volgende in Vista.

attachment.php

Moet lukken volgens TS.

Bijlagen

• Lexmark_in_Vista.gif
    Lexmark_in_Vista.gif
    27,9 KB · Weergaven: 229
oh okee bedoel je dat....

ik kan het aankomend weekend pas weer proberen. De printer staat hier nu niet.

ik laat weten of het gelukt is. bedankt alvast!

ja, inderdaad de printer werkt door een andere driver te installeren
bedankt!

Zou je misschien kunnen vertellen welke driver je hebt gekozen. Ik heb de Z22-Z32 Driver gepakt, maar dit werkte niet... Vervolgens de Z31-driver, maar ook die werkte niet. Zelf heb ik ook een Z25...
Bij het afdrukken van de testpagina wordt er door de printer niets afgedrukt (ik hoor hem niet eens printen) en de uitlijningspagina is leeg.

Laatst bewerkt:
ik heb een andere printer moeten kopen. Vrijwel alle drivers geprobeerd, maar niks werkte!

ik heb een andere printer moeten kopen. Vrijwel alle drivers geprobeerd, maar niks werkte!

zal voor mij betekenen dat ik mn XP-machine moet laten draaien... Heb op dit moment niet genoeg om in een printer te investeren...

ja helaas, het is niet anders, tis een rot probleem! je kan wel je document 'sturen' of overzetten naar je xp als je klaar bent met typen en 't document via die uitprinten?

ja helaas, het is niet anders, tis een rot probleem! je kan wel je document 'sturen' of overzetten naar je xp als je klaar bent met typen en 't document via die uitprinten?

dat zal dan maar moeten ja... Maarja, het is makkelijker/beter als ik via vista direct zou kunnen afdrukken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan