Lexmark Z645 gaat offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva321

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hoi,

ik heb sinds kort windows vista en nu doet mijn printer (Lexmark Z645) het niet meer. Eerst was er een communicatieprobleem, wat opgelost is door de 'vista-package' te installeren. Maar nu gaat de printer direct offline als ik iets probeer af te drukken.
Hij geeft daarbij geen foutmelding of iets dergelijks, hij doet gewoon niets. Het vinkje bij 'printer offline gebruiken' staat nog uit en als ik dat aanklik staat er in het systeembeheer bij de printer 'offline-offline'. Als ik de printer aan en uit zet staat hij weer op gereed, maar zodra ik wil printen niet meer.
Op windows xp deed de printer het wel.

Laatst bewerkt:
Lexmark oplossing?

Hallo Eva,

ik heb/had hetzelfde probleem (probeer het nu nog op te lossen).
Gister had ik een oplossing gevonden op het internet, maar die blijkt vandaag niet meer te werken, misschien heb je er nog wat aan:

Download de 'CleanupUtility.exe' van:
ftp://ftp.lexmark.com/driver/inkjet_drivers/Cleanup/
en voer het uit (Hij de-installeert nu de driver.).

Haal de USB kabel uit de poort en start je computer opnieuw op.

Download en voer dan de driver/installatie programma uit voor Vista:
http://support.lexmark.com/index?pa...oductCode=LEXMARK_Z645&searchid=1257344234815

Belangrijk: doe de USB kabel pas weer terug als het programmaatje het zegt.

Dit werkte bij mij gisteren, alleen waren er een paar probleempjes: Mijn driver werd niet gede-installeert en het programmaatje heeft nooit gezegd dat mijn USB kabel er weer in mocht (heb ik toch maar gedaan na de installatie en toen printte ie ook weer, alleen vandaag dus niet meer...). Maar goed, probeer het toch maar, het zou moeten werken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan