lexmark

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
hallo, ik heb een lexmark z34pinter voor mijn neus staan en als ik een foto wil printen in kleur dan krijg ik allemaal strepen door de foto heen. Zou dit aan de printkoppen kunnen liggen en dat ik deze moet schoonmaken?? nou weet ik dat epson een proggie daarvoor had maar voor lexmark kan ik die niet vinden en weet niet of die er wel is?!?!! Kan iemand mij please ff helpen!!!

Bedankt alvast groeten Gino

Inderdaad de koppen reinigen zal waarschijnlijk helpen, zit gewoon in het printerbeheer van Lexmark.

Als dat niet helpt is of je cartridge leeg of zijn je koppen 'versleten' en zal je een nieuwe cartridge moeten kopen.

printebeheer??

uhmzz vraagje waar zit dat printbeheer??? ik heb gezocht onder configuratiescherm --> pritners en dan bij eigenschappen. kan het niet echt vinden. ik heb een winxp pro OS

Gebruik je de drivers van XP of heb je de Lexmarkdrivers gebruikt??

Klik op de snelkoppeling van Lexmerk op het bureaublad. Klik op Onderhoud en dan op Reinigen om horizontale strepen te voorkomen.

Succes, Lucia.

uhmzz tjaa dit heb ik geprobeerd maar helpt ook niet???:S maar ik ben nu alle punten van onderhoud aan het doen en kijken of dat helpt. Ik laat het wel weten.

ik heb reinigen en uitlijnen gedaan maaruh hij print nu wel goed zonder strepen maar de kleuren doen het nog niet goed !!!! de kleuren kloppen voor geen meter. maar de inktcartidges zijn nog lang niet op en ze zijn ook schoon.

ik heb de inkcartridges schoongemaakt en ff aangegeven dat het neiuwe cartridges zijn en het werkt weer goed. bednakt voor jullie hukp :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan