Lezen van Out Of Office berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Probleem
In deze vakantie periode hebben veel collega's in Outlook een Out Of Office (OOO) melding aanstaan. Deze verschijnt reeds als je hun in de ge-adresseerde lijst plaatst.
Mail je hen voor de eerste keer dan krijg je een mail terug met de melding die zij in hun automatisch antwoord hebben opgenomen.
Daarna verschijnt deze alleen nog boven "Aan" .

Wanneer men diverse vervangers heeft, is deze tekst niet volledig te lezen. Wie moet je dan hebben?

Vraag:
Is er een mogelijkheid om het automatisch antwoord van een geadresseerde (voorheen: afwezigheidsassistent) apart op te vragen / uit te lezen??

Dat is heel erg afhankelijk van de Outlook versie. In 2003 kon je nog wel iets doen met de OoO assistent, maar vanaf 2010 is dat niet meer te doen. Sowieso is het uitlezen van een OoO van iemand anders denk ik onmogelijk. Riekt ook heel erg als hacken/inbreken in iemand anders zijn/haar account :). Moet je dat wel willen?

Octafish,

Dank voor reactie.
Wellicht heb ik probleem nog niet helder geformuleerd. In plaatje aangegeven waar mijn probleem zit.
Gaat mij niet om hacken oid maar zou wel graag een geheel bericht willen zien ipv een afgekapte regel.

plaatje OOO-tekst.jpg
(op plaatje klikken om te vergroten)

In voorbeeld wordt de OOO-tekst afgekapt.
Hoe kan ik nu de oorspronkelijke gehele tekst lezen?

Was mij in alle jaren dat ik met Outlook werk nog nooit opgevallen :). Je hebt de vraag over de versie nog niet beantwoord. Al lijkt het er niet op dat je hier veel aan kan doen, het is geen tekstvak zo te zien (plaatje is niet volledig) en er is vermoedelijk ook geen scrollbalkje. Rechtsklikken zal ook wel niets doen? Of dubbelklikken?

Excuus, antwoord op versie: Outlook Professional Plus 2010.

Je constatering over het ontbreken van tekstvak/ uitschuiflijstje zijn correct.
Tekst verschijnt zoals in voorbeeld (alleen andere namen) wordt getoond.

Rechts klik heeft geen effect. Met Dubbelklik verdwijnt de melding. Kortom . . . . .
(Als ik met de muis rechts in het antwoord ga staan dan verschijnt tekst maar dat kan ik niet knippen, plakken, pakken :cool:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan