LG 37LG5000 LCD vragen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hallo.
Ik overweeg deze mogelijk te gaan kopen.

(Kieskeurig.nl --- http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/37lg5000/specificaties/278658/ ---)

Knappe prijs en niet zo idioot groot, althans voor ons.
-Ik zag dat deze geen 100Hertz heeft? Hoe belangrijk is dit?
En bij de reviews werden de volgende opmerkingen geplaatst door iemand. Wat betekend dit? Ik heb er de ballen verstand van. Graag wat uitleg!
-Invoerbron wordt niet automatisch herkend. Invoerbron (scart, HDMI, etc) via afstandbediening aanpassen.
- Signaal vanaf HDD/DVD recorder wordt niet beeldvullend ongeacht of deze via HDMI of Scart wordt aangesloten.
Groeten, Dump.

Hoi,

Op de vraag van de 100 hertz is jammer maar valt wel mee het verschil qua beeld
Op de vraag van invoerbron je zal zelf via je afstand bediening de ingang moeten aangeven op de tv bv welke ingang je de pc hebt aangesloten..
En de laatste ik denk dat die niet echt fijn klinkt je krijgt geen full screen via hdd recorder alleen dat zou volgen mij ook nog aan de hd recorder kunnen leggen.

Modag

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank, Modag.
Voor zover ik kan zien en vinden op internet is voor deze maat/kwaliteit/prijs geen echt vergelijkbare te vinden. Of heb jij of anderen nog suggesties?
Doei, Dump.

Bij nader inzien ga ik er toch niet mee door. Er is er nog maar 1 te krijgen en ik wil niet de laatste die nog ergens op een stelling staat. Ik ga verder zoeken.
Bedankt. Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan