lg 42pw450 vind digitale zenders niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweeting12

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2013
Vandaag dachten weer lekker boven op onze slaapkamer van digitale tv te gaan genieten, helaas normaal is het heel makkelijk maar onze tv weigert helaas de digitale zenders. Ik geen een half uur met ziggo aan de lijn gehangen maar het wilde niet lukken.

Wat we met ziggo geprobeerd hebben:
* frequentie goed ingesteld,
* 4 cijferig en 5 cijferig code
* kanalen zoeken
Dan vond hij Tot 3x aan toe alleen analoog

* we hebben de kabels in de versterker verwisseld
* tv terug gezet op de fabrieks instellingen
* andere frequentie

nu denken ze dat het aan de tv ligt en hebben weer lg ook een mail gestuurd omdat de tv nog geen 2 jaar oud is

we hebben een ci module van ziggo en een smart card gekocht deze zaten nog niet in de tv. Wie weet wat we moesten doen?

Je moet voordat je de module plaatst de digitale zenders installeren. De smartcard is geactiveerd. Er zit waarschijnlijk een fout in de tv zelf, als hij de zenders zoekt springt hij bij het zoeken van 0 in 1x naar 50% dus hij slaat de helft over

Is de tv ziggo gecertificeerd? (helemaal vergeten te vragen)

Ja de smartcard en de ci module zijn ziggo gecertiviceerd! De versterker durf ik 1,2,3 niet te zeggen

Ik heb 30 minuten met ziggo aan de lijn gehangen, ik mag aannemen dat ze t dan wel gezegt hadden toch?

Heb sinds deze week hetzelfde probleem met mijn philips 52pfl 5606h/12. Tv heeft het 2,5 jaar prima gedaan. Had ineens geen zenders meer!! Monteur ziggo langs geweest en zegt dat het signaal prima is. Zit zelf te denken dat de interne digitale tuner defect is gegaan.
Philips gebeld en uiteraard val ik net buiten de garantie!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan