LG B2100 data kabel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowjef

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
ik heb dus een LG B2100 data kabel gekocht maar ik weet niet hoe ik het ding kan gebruiken kan iemand me het ff uitleggen ?

ik heb dus een LG B2100 data kabel gekocht maar ik weet niet hoe ik het ding kan gebruiken kan iemand me het ff uitleggen ?

Ok, ik heb gelezen dat je eerst software moet kopen/downloaden om 'm te kunnen gebruiken. Ik heb ook gelezen dat die software bijna niet te krijgen is. Mensen zijn daarom zeer ontevreden over de datakabel van de b2100 (k heb r zelf ook een).

Succes nog!;)

Ok, ik heb gelezen dat je eerst software moet kopen/downloaden om 'm te kunnen gebruiken. Ik heb ook gelezen dat die software bijna niet te krijgen is. Mensen zijn daarom zeer ontevreden over de datakabel van de b2100 (k heb r zelf ook een).

Succes nog!;)

ik heb de software gedownload maar op een of andere manier accepteert mijn pc de cabel niet! weet je het prob?

Ik weet het niet, maar weet je zeker dat het de officiele software is?

ja dat weet ik zeker want het is van de oficiele site gehaald dus lijkt me best logisch

ik denk dat het aan t kabeltje ligt want heb hem namelijk op de markt gekocht

er staat best quality accesoires op en voor de rest ziet het kabeltje best goed uit:P

l
_i
____f__________LG
________e
____________'s
_________________g o o d

staat toch of de officiele spullen?
Misschien heb je dan andere software nodig?
of moet je toch de officiele spullen kopen (wel duur.....)

succes nog;)

Laatst bewerkt:
heb het software van de officiele site lijkt me beetj onlogisch dat ie het dan niet doet maar ik heb het kabeltje terug gebracht en ik zoek er nu weer een weet jij misschien waar ik er een kan krijgen

ik heb geen datakabel, maar een lg b2100:eek:
Ik zou er eentje nemen waarbij ruilen mogelijk is, voor als die het niet doet. Anders mms je een vriend met een werkende datakabel en dan zet je het op jou pc en kan je er weer alles mee doen. sorry voor de verwarring, maar ik lees veel reviews en zo.
succes

Ook ik heb kabel en software maar geen resultaat

Ik heb ook een datakabel voor de B2100 en heb via de site van LG software gedownload en tevens de drivers bij de kabel geinstalleerd.

O.a. heb ik het programma LG Contents Bank. Als ik daar de com-poort selecteer waarop ik de USB-kabel heb aangesloten krijg ik de bij het connecten de melding dat een andere applicatie de poort gebruikt. Mislukt im poort 3 te openen.

Is dit een identiek probleem aan wat al eerder besproken is in deze topic of heb ik hier te maken met een ander probleem?

NB Er wordt steeds gesproken over serieel. Kan een USB-kabel serieel zijn?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit een identiek probleem is, maar dit geeft weer meer informatie, en nu snap ik er zelf niets meer van.:confused:
Het schijnt dat héél veel mensen problemen hebben met de datakabel van de b2100.
maar anders doe je het op deze manier (heb ik dit al eerder gezegd?):
-mms naar vriend met datakabel
-zet op jou computer
-datakabel -> vriends mobieltje
-mms naar jou

En ja, een usb kabel kan serieel zijn, maar ik weet niet of DEZE serieel kan zijn (of hoort te zijn)

Laatst bewerkt:
Moet je nog Meer instaleren dan de Driver..??
Tell Me ik heb nl precie's hetzelfde probleem hij herkent de kabel wel maar niet de telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan