LG b2100 mms?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Itchycow

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Ik heb een lg b2100 als gsm (prepaid, tele2), maar ik kan geen MMS sturen en ontvangen.
De optie "mms sturen" zit er wel op, maar als ik dat doe dan komt er een foutmelding, en als iemand een mms naar mij probeert te sturen, dan kan diegene uren wachten en dan is 't nog niet verstuurd. Wat doe ik fout?:confused:

Welke foutmelding?
Er staat gewoon dat het mislukt is. Ik heb het niet zo goed onthouden want het is maar heel even in beeld (0,5-1 seconde). Ik weet niet wat er mis is, en de klantenservice van tele2 is ook niet bereikbaar.

ik zal de foutmelding vanmiddag even opzoeken, volgen mij staat er alleen "verzenden mislukt" ofso.

Er staat gewoon: *uitroepteken in driehoek* foutmelding versturen bericht
Daarom is het zo vaag....

Dit ligt waarschijnlijk aan je provider Tele2. Bij sommige providers staat het nl. standaard geblokkeerd om mensen niet op kosten te jagen. Je moet het dan eerst laten activeren. Waarschijnlijk is dit bij jou ook het geval.

Verder staat er op de site van Tele2 te lezen dat het fout gaat als je probeert te mms-en naar iemand met Orange, T-Mobile, Vodafone en Telfort als provider.

Dit ligt waarschijnlijk aan je provider Tele2. Bij sommige providers staat het nl. standaard geblokkeerd om mensen niet op kosten te jagen. Je moet het dan eerst laten activeren. Waarschijnlijk is dit bij jou ook het geval.

Verder staat er op de site van Tele2 te lezen dat het fout gaat als je probeert te mms-en naar iemand met Orange, T-Mobile, Vodafone en Telfort als provider.

Dus ik kan alleen naar mensen sturen met Tele2 als provider? En is dit altijd zo, dat ik naar niemand met die providers kan sturen?

Ik zou even contact opnemen met Tele2. Zij weten hoe het precies zit.

Heb je al gekeken bij instellingen van MMS ; antwoorden via zelfde centrale en deze dan aanvinken ?

nee, nog niet
maar, tele2.nl zegt wel dat je alleen naar kpn en tele2 kan mms-en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan