LG BD Rewriter: kan niets branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Beste mensen, ik heb weer eens een vraagstuk :rolleyes:

In m'n nieuwe systeem zit een kersverse LG BD Rewriter.
Correct met bijgeleverde software geïnstalleerd.

Punt is dat ik niet kan branden/DVD's wissen etc.
Niet met bijgeleverde Cyberlink Media Suite, maar ook niet met aShampoo Burning Studio 14 of bijv. Freemake Video Converter.

Krijg ook bij laatsgenoemde app een foutmelding: FVC_fout.jpg


Wat gaat hier niet goed? :confused:
 
Normaal gesproken hoef je een brander niet te installeren. Als het een nieuw systeem betreft, dan werkt het gewoon.

Ik vraag me af wat voor een meldingen je krijgt als je iets wilt branden of wanneer je iets wilt wissen.
Overigens kan je alleen iets wissen van een cd of dvd als het rw zijn. Dus dat je ze opnieuw kan gebruiken.

Die foutmelding die je plaatst met plaatje, waar is die fan? Wanneer kreeg je die? Met welk proggie etc. etc.
 
Hey Femke, duhhh... :p

Het zijn dus RW schijven die nooit eerder problemen gaven.
Screenshot is van Freemake Video Converter.

Brander is ook prima herkend, maar blijkbaar zwaar probleem met DVD RW's :confused:
 
Dus je houdt van Rita Reys ....... ;)

Maar eh, hij kan het bestand van Rita niet toevoegen. Want het is een m2v.
Zou het daar aan kunnen liggen? Dit is namelijk een MPEG-2 Video Stream file.

Mijn idee is dat je het wilt branden, maar dit lukt niet. Wat staat er dus nog meer op die dvd rw ? Zijn dat ook m2v files of andere?
Als je diverse files van andere soorten op 1 dvd wilt branden, zul je wel een brandproggie moeten hebben die dat kan.
 
Heheh.. nee joh, ik hou niet van Rita Reys, het is voor een opdrachtgever. Het bestand is gebrand als MPEG2- to DVD, dus een videobestand dat geschikt zou moeten zijn voor DVD om op TV (Progressive) te vertonen.
Nooit eerder een probleem mee gehad. Nu dus wel. Verder staat er niets op de DVDRW. Is geformatteerd. Ik wil dit eerst graag testen, voordat ik weer schijfjes voor niets naar de prullenbak kan verwijzen ;-)

Weet jij nog wat?
 
Beetje laat misschien, maar kan je met die dirve wel dingen afspelen? Zowel gekochte als zelf gebrande cd en dvd's?

Zitten de kabels goed? Kan hij die dvd's die je gekocht heb, wel aan? Ander merk?
Brand je het wel op de juiste wijze? Dus als video file? In Nero is dat makkelijk te doen, dacht ik zo even uit mijn hoofd. Daar kan je aanwijzen wat je wilt branden.

Ben je er al uit, dan hoor ik dat graag!
 
Ja, zal het op opgelost zetten. Kan er inmiddels genoeg mee. Dank!
 
Fijn dat alles weer okee is.
Wil je nog vertellen hoe en wat en zo? Is altijd handig om te weten waarom het opeens wel lukt ;)
 
Heb het vraagstuk van rewritable DVD's gelaten voor wat het is. Onbeschreven DVD's brandt ie wel gewoon, BD ook neem ik aan. BD RW heb ik ook in huis, moet ik nog beide testen.
 
Okee, dank je wel voor de feedback. Wel nog even bovenin op Vraag is niet opgelost klikken, dan komt hij daarna als opgelost te staan. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan