LG Cd-rom speler

Status
Niet open voor verdere reacties.
je hebt toch geen drivers voor je cd rom speler nodig?

Of suurprogrammas, wil ik bijwerken. met nieuwe, want in xp zie ik bij cd-rom niet meer bij deze computer, heb alles al gebrobeerd niks lukt, misshien bijwerken dat dat helpt, van stuurprogrammas, of driver.

Nee , ik heb die cd-rom ook. De drivers zitten al in Windows...

Geplaatst door DENNIS90
Of suurprogrammas, wil ik bijwerken. met nieuwe, want in xp zie ik bij cd-rom niet meer bij deze computer, heb alles al gebrobeerd niks lukt, misshien bijwerken dat dat helpt, van stuurprogrammas, of driver.

Dat is vreemd , ik gebruik 'm ook in XP. Werkt perfect.

Ik draai xp pro nl, maar die heb ik al heel lang, die drivers zijn al oud.

Geplaatst door The J-Man

Dat is vreemd , ik gebruik 'm ook in XP. Werkt perfect.

Ik had ook nooit problemen er mee, sinds nu zie hij mijn brander en cd-rom niet meer, heb alles al gebrobeerd.

Oude drivers? Ik denk dat er wat mis is met je XP installatie , want bij mij werkt het perfect. Ook in 98SE werkt het goed...

Nee , er is niks mis met de Windows drivers :)

Misschien komt het door installatie van software. Nero en CloneCD kunnen wel eens rare dingen doen als je ze niet op juiste volgorde installeert.

Eerst Nero en daarna CloneCD dacht ik...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door The J-Man
Oude drivers? Ik denk dat er wat mis is met je XP installatie , want bij mij werkt het perfect. ook in 98SE werkt het goed...

Nee , er is niks mis met de Windows drivers :)

Ja dat kan, maar ik kan nu moeilijk xp op nieuwe instaleeren, als hij mijn cd-rom niet ziet.
In linux doet hij het gewoon wel, mijn brander ook, dus stuk of los is hij niet.

Als de cd-rom wel in het bios wordt gevonden ken je ook van cd booten.

Geplaatst door The J-Man
Als de cd-rom wel in het bios wordt gevonden ken je ook van cd booten.

Oke ga ik proberen, ik krijg in windows wel dt te zien,

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 25
Geplaatst door DENNIS90
Booten van cd lukt ook niet.

Je moet natuurlijk wel in het bios instellen dat je van cd wil booten en niet van diskette ;)

En als het dan niet lukt is je kopie niet bootable ;)

Geplaatst door The J-Man

Je moet natuurlijk wel in het bios instellen dat je van cd wil booten en niet van diskette ;)

En als het dan niet lukt is je kopie niet bootable ;)

normaal boot ik hem altijd, maar nu wil hij opeens niet meer, snap er niks van.

Misschien is ie kapot , of de stekkers zitten niet goed vast :confused:

Verwijder de brander en cdrom speler ff uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Als het goed is detecteerd en installeert Windows ze opnieuw.

Geplaatst door BrEeZeR
Verwijder de brander en cdrom speler ff uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Als het goed is detecteerd en installeert Windows ze opnieuw.

heb ik al gedaan lukt ook niet, stuk zijn ze niet los zitten ze ook niet, in linux redhat 8.0 doet mijn brander en cd-rom het gewoon, echt vervelend is xp weer. en M$ helemaal weer, ik draai al lang linux op mijn pc heb zo iets nog nooit gehad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan