LG Flatron geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouolof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Beste mensen,
Ik heb een 19-inch LG Flatron (L1915G) flatscreen monitor. Sinds een week start deze monitor niet meer goed op. Ik moet hem een tijd lang aan en uit zetten. Dan geeft hij voor een seconde het beeld en dan word hij weer zwart. Tot gisteren duurde het een uur voordat hij het deed maar vandaag krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik heb een paar computerzaken gebeld maar niemand wil hem repareren. "Gooi hem maar weg en koop een nieuwe" zeggen ze. Net 2 maanden uit de garagntieperiode baal ik daarvan en misschien is het iets kleins die iemand kan repareren. Weet iemand iemand? Of heeft iemand een idee wat er mis mee is? Ik vind het echt zonde om, helemaal in de geest van de doorgedraaide consumptiemaatschappij, meteen maar iets weg te gooien omdat de reparatiekosten niet opwegen tegen een nieuwe...

Bedankt alvast!
Michael
[modedit] Telefoonnummer verwijderd [/modedit]

Laatst bewerkt door een moderator:
De reactie van de winkels zijn vrij logische, ze kunnen en willen je niet helpen omdat het hun dan gewoon te veel geld gaat kosten. Wat je wel kan doen is rechtstreeks bij LG garantie aan te vragen. Wij raden dit klanten ook vaak aan en krijgen hier vaak, helaas niet altijd, positieve reacties op terug.

Hoi.

Probeer eens een normale elektronica zaak die ook aan reparatie doet (dus niet een Mediamarkt of BCC), zoals wasmachines en tv's.
Voor hetzelfde geld hoeft er maar een onderdeel te vervangen worden die maar een paar euro kost.
Om een prima monitor zo bij het grof vuil te zetten is ook zonde, ook al is het bijna wel de realiteit.
Voor €25,- heb je een goede tweedehands op marktplaats, en een reparatie kost bijna altijd meer, maar toch.
Ik zou in ieder geval proberen de monitor te laten repareren. Denk daarbij aan een elektronica zaak met technische afdeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan