LG Flatron L1710B

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Gisteren schafte ik ter versiering van mijn bureau een nieuwe monitor aan: LG Flatron L1710B.
Ik zou daarmee digitaal beeld hebben. Ik kreeg er ook een aparte kabel bij die inderdaad perfect op de (andere) ingang van mijn videokaart en monitor past.
Toch ben ik niet tevreden over het beeld. Vooral de letters op mijn bureaublad (wit op blauwe achtergrond zouden scherper kunnen. Heeft iemens tips mbt de configuratie? Ik heb absoluut de juiste driver geinstalleerd. Ondanks dat verschijnt er in apparaatbeheer bij de monitor: L1710B (analog).

Herz hoger zetten? :confused:

Ik heb verder geen ervaring met dat scherm.....

rechtsklik op je buroblad -> eigenschappen -> vormgeving -> effecten -> vinkje zetten bij : "randen van letters" etc... en kiezen voor "clear lettertype".

Scheelt 9 slokken op 1 borrel............ :D

Succes !

enne, ik ben jaloers op die kabel. Ik zoek al 1,5 jaar naar zo'n kabel voor mijn monitor en videokaart maar in Nederland is er niet aan te komen. Ik kan 'm online in de USA bestellen maar dat vind ik een TE grote gok.......

Geplaatst door gast0225
enne, ik ben jaloers op die kabel. Ik zoek al 1,5 jaar naar zo'n kabel voor mijn monitor en videokaart maar in Nederland is er niet aan te komen. Ik kan 'm online in de USA bestellen maar dat vind ik een TE grote gok.......

Bedankt Pasja, dat scheelt inderdaad.
Volgens mij staat de kabel op de site van Mycom
www.mycom.nl
Als het tenminste de goede is. DVI-kabel voor € 19,-.
Staat onder het kopje monitoren......

Oke, graag gedaan

was het maar zo eenvoudig.........

er zijn een stuk of drie verschillende aansluitingen (monitorzijde) en de in de handel verkrijgbare kabels zijn nu net niet de goede voor mijn monitor........ :(

Maar goed, ik kan prima leven met de analoge aansluiting............ :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan