LG Flatron L171S start probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

netversum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
3
Hoi,

Mijn TFT LG Flatron L171S heeft een opstart probleem. Het beeld komt op en gaat direct weer uit. Na herhaaldelijk opstarten heb ik uiteindelijk beeld en blijft de monitor ook aan. Echter zodra ik hem uitzet en een half uur wacht kan ik van voren af aan beginnen. Het lijkt wel of ie eerst "warm" moet worden of te weinig capaciteit te hebben. Is dit ook een inverter probleem of kan het ook iets anders zijn?

Thanks

Menno
 
is hij net nieuw? dan gelijk terug gaan, niet zelf (openmaken) ofzo want er staat een hele hoge spanning op, dat weet ik:rolleyes:

zit de stekker van het beelscherm goed achter in de pc?
en al geprobeert bij een andere computer? of die computer op een ander beeldscherm?
anders zou het misschien een probleem met je videokaart kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Was het maar zo

De stekker zit er goed. Niks mis met de pute gezien ik nu een andere ouderwetse CRT gebruik. Als ik de monitor kabel (blauwe plug) er een aantal keer afhaal en weer eraan doe terwijl alles aanstaat dan duurt het een keer of 20 voor dat ik een behoudend beeld krijg. Tijdens die eerste 20 keer gaat het scherm aan dus je ziet beeld maar direct weer uit zwart beeld. Dit ritueel kan ik uiteraard ook met de powerknop uitvoeren of met de stekker in het stopcontact. Het lijkt dus of de monitor niet doorstart mischien te weinig juice krijgt. In ieder geval is het dusdanig vermoeiend en irritant om dit ritiueel te herhalen dat ik een maar mijn ouwe brave niet zo knappe CRT uit de kelder heb gehaald.:( oftewel ik hoop dat er een oplossing is zodat ik weer lekker rustig naar mijn TFTlatron kan kijken. :)
 
Hallo

Volgens mij is dit een voedingsprobleem v/d monitor.

De voeding controleren of ... laten controleren.

Ouderdom van dit scherm ???

Peter
 
3 Jaar oud

De monitor is 3 jaar oud. Het leek mijj inderdaad een voedingprobleem. Ik zal eens informeren bij een electronicazaak wat het kost om te laten repareren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan