LG home cinema set (LH-RH7506TA)

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
ik heb een LG home cinema set (LH-RH7506TA) voor meer dan 5 jaar nu
ongeveer een jaar geleden wou hij geen Cdrom/dvd/enz meer pakken en als hij ze pakte zei die na 5 min dat erop eens geen dvd/cd meer in de cdrom zat

dus ik heb hem van de week maar eens voorzichtig los gehaald en schoon gemaakt met een kwastje en vervolgens weer voorzichtig in mekaar gezet

maar nu als ik hem aan zet blijft hij zeggen PLEASE WAIT dit deed hij eerder ook altijd al maar nu gaat het niet meer weg

ik weet zeker dat ik niks beschadigd heb maar ik heb hem dus weer voorzichtig los gehaald en geprobeerd om hem aan te zetten zonder stroom op de cdrom

geen verschil toen cdrom weer aangesloten toen de HDD van de stoom gehaald weer aan geen verandering

heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen...?

Thx

Lensje van de laser met een papieren zakdoekje en wat alcohol voorzichtig schoongemaakt?

Zoek de mechanische contactpunten ook eens op, indien van toepassing, heel klein beetje contactspray via een penseeltje zou kunnen helpen.

lens heb ik al schoongemaakt contact spray heb ik niet maar ik heb 2 stekkertjes los gehad zijn het van die stekkertjes die in op een moederbord zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan