lg kg800 of samsung e900

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

araz

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hoi ik wil een samsung e900 kopen of lg kg800, maar welke is nou beter en kan iemand me uitleggen waarom...

Oke bedankt ik denk tog dat ik lg kg800 koop maar bedankt voor je reactie tenslotte ze verschillen niet veel:p

Heb je de reacties gelezen van de mensen? Die waren niet echt positief over de LG, vaak defect..Maar je moet het zelf weten;)

ja dat is waar maar ik heb ook op andere sites gekeken en bij de e900 warem ze daar nog erger duzz ik denk dat ik voor de LG ga;)

Ik zou toch een samsung kopen. Ik heb zelf een Samsung E900 terwijl een goede vriend van mij een LG KG800 heeft. Hij heeft ondertussen al 2x moeten gaan naar de winkel om een nieuwe te gaan halen.

Ik ging ook eerst een LG KG800 kopen en ik heb info gaan vragen naar de gsm-winkel in de buurt. Die vertelden me dat ik beter een Samsung nam omdat het een degelijke prijs en een goede kwaliteit is. Ze vertelden ook dat de camera van de LG maar 1.3 megapixel was en de E900 2 megapixel. Ook kan je bij de LG geen extra geheugen insteken, bij de E900 wel.

Nou, ik laat de beslissing aan jouw over maar ik zou kiezen voor de Samsung!:thumb:

Ik heb de LG al een tijdje :p

5 maanden maar toch bedankt voor de reacties.

Hoi ik wil een samsung e900 kopen of lg kg800, maar welke is nou beter en kan iemand me uitleggen waarom...

Ik kijk meestal op www.testfreaks.nl dit is volgens mij een nieuwe website die in meer landen bestaat en waar de cijfers en scores worden gelinked. Daar komt de samsung e900 er ook veel beter uit dan de lg kg800. Er staan ook nog wat reviews van bekende websites. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan