LG KU990i -> Foto's & video's van mobiel naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julia KO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Lieve mensen,

Ik heb sinds kort een LG KU990i maar een klein probleempje; de foto's die ik met het mobieltje maak krijg ik niet op mijn pc.
Ik sluit de usb aan en vervolgens kan ik alleen muziek importeren.

Hulp AUB!! :confused:

Greetz Julia :love:

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb even in de gebruiksaanwijzing gekeken en ze hebben het over lg-pc suite dat is een programma heb je die geinstalleert op de pc?

Modag

Laatst bewerkt:
Uhm nee weet je toevallig ook waar ik dat progamma vandaan kan halen ?

Hoi,

Als het goed is heb je er een cd-rom bij gekregen en op blz.76 van je gebruiksaanwijzing staat hoe en wat.

Modag

Hmm volgens mij hebben we het niet over dezelfde mobiel ofzo want in mijn handleiding staat op die pagina iets over de fm radio. Heb er overigens ook geen cdrom bij gekregen..:(

Hoi,

Misschien op het net ander indeling?

Als je op deze link de eerste neemt over deze hebben we het toch.
Vraagje heb je hem nieuw in de winkel gekocht want achteraan in de gebruiksaanwijzing staat wat er meegeleverd wordt en daar staat echt een cd-rom bij.
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben even aan het zoeken hoor ogenblik zal denk ik niet veel verschillen maar je weet nooit.

Modag

Hoi,

Ik heb dus even met lg gebeld het verschil met de ku990 is dat jij met dit toestel niet kan internetten voor de rest zou hij het zelfde moeten zijn dus ben ik nu even de pc suite aan het zoeken voor je.

modag

Hoi,

Als je deze link aan klikt zou je aan de software en de gebruiksaanwijzing kunnen komen .
Als je de pc suite installeert zal je de telefoon volgens mij aan de pc moeten hangen en de firewall en virusscanner uit moeten zetten als je dit doe haal dan even je netwerk stekker erui.
Zo is mij dit ter oren gekomen.
Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan