LG KU990i Viewty Lite simlockvrij maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik heb een LG KU990i telefoon met een simlock van Vodafone. Ik heb de unlockcode van Vodafone gekregen alsmede de unlockinstructies. Alleen ik kom niet van de simlock af.

In de instructies staat, dat ik met de tweede code kan unlocken, maar nog met code een nog met code twee lukt het.

Toets vanuit het beginscherm de volgende code in: 2945#*990#
Selecteer 'Unlock Usim' -> 'Service Provider lock'
Voer de TWEEDE unlockcode in. Het kan voorkomen dat het toestel nog een keer om de unlockcode vraagt. Voer de code dan nogmaals in
Kies 'OK' om de invoer te bevestigen

Ik krijg dan unlock fail...

Enig idee wat ik fout doe, of moet ik bij een handige jongen langsgaan die de simlock voor een paar euros wil verwijderen?

Ik heb het al meerdere keren gecontroleerd: ik heb de juiste IMEI aan Vodafone doorgegeven.

precies hetzelfde

ik zit met hetzelfde probleem
en ben op het moment met vodafone bezig zij zeggen ik moet het toestel opsturen aangetekend, en dan gaan zij de toestel resetten en de originele software er in zetten,

heb ze gemailt dat de originele er in zit en ik er verder niks vreemd mee heb gedaan.

zij zeggen omdat ik het niet wil opsturen zij me niet verder kunnen helpen heb hun al gemailt dat het geen optie is om de telefoon op te sturen, omdat ik deze elke dag nodig ben, dus dat het geen kwestie is van niet willen maar niet kunnen,

maar als ik het aangetekend moet gaan versturen dan kan ik net zo goed het geld voor het aangetekend versturen pakken en een mannetje raadplegen die het voor een paar centen simlock vrij kan maken.......

ik kom hier ook niet verder mee ik hoop dat wij hier nog van een ander van horen.

Zoek eens uit welke toestel je precies hebt. Alle letters tellen mee! Ik ben laatsteindelijk bij een handige jongen gewest die het heeft verholpen.:cool:

Go

ik ben er achter gekomen dat er op het doosje staat van KU990iGO

dit had ik ook de vodafone gemaild maar daar heb ik nog geen antwoord weer op gekregen.

helemaal niks mee verder gekomen

ik ben hier helemaal niks mee verder gekomen vodafone zegt omdat wij de telefoon niet willen op sturen kunnen ze mij niet verder helpen, had hun gemaild het is geen willen het is een kwestie van niet kunnen, want ik heb de telefoon dagelijks nodig...

ik heb de originele versie en software er nog helemaal instaan dat willen zij ook doen als ik het opstuur oja ze willen het aangetekend opgestuurd hebben.

ik kom hier niet verder mee moet ook maar een mannetje opzoeken die me kan helpen..

vodafone hele goede service ga zo door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan