Ik heb een LG KU990i telefoon met een simlock van Vodafone. Ik heb de unlockcode van Vodafone gekregen alsmede de unlockinstructies. Alleen ik kom niet van de simlock af.
In de instructies staat, dat ik met de tweede code kan unlocken, maar nog met code een nog met code twee lukt het.
Toets vanuit het beginscherm de volgende code in: 2945#*990#
Selecteer 'Unlock Usim' -> 'Service Provider lock'
Voer de TWEEDE unlockcode in. Het kan voorkomen dat het toestel nog een keer om de unlockcode vraagt. Voer de code dan nogmaals in
Kies 'OK' om de invoer te bevestigen
Ik krijg dan unlock fail...
Enig idee wat ik fout doe, of moet ik bij een handige jongen langsgaan die de simlock voor een paar euros wil verwijderen?
Ik heb het al meerdere keren gecontroleerd: ik heb de juiste IMEI aan Vodafone doorgegeven.
In de instructies staat, dat ik met de tweede code kan unlocken, maar nog met code een nog met code twee lukt het.
Toets vanuit het beginscherm de volgende code in: 2945#*990#
Selecteer 'Unlock Usim' -> 'Service Provider lock'
Voer de TWEEDE unlockcode in. Het kan voorkomen dat het toestel nog een keer om de unlockcode vraagt. Voer de code dan nogmaals in
Kies 'OK' om de invoer te bevestigen
Ik krijg dan unlock fail...
Enig idee wat ik fout doe, of moet ik bij een handige jongen langsgaan die de simlock voor een paar euros wil verwijderen?
Ik heb het al meerdere keren gecontroleerd: ik heb de juiste IMEI aan Vodafone doorgegeven.