LG monitor - USB-poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dan ,dat zou dan kunnen , eigelijk zie ik die poorten als een exstra op die monitor , ik kon uit 2 type kiezen
de LG1710 S of de LG1710B , ik heb voor de B gekozen omdat daar een dvi aansluiting zit , en die zit op de S niet ,en ook geen poorten .
maar wat kan je dan wel op die poorten aansluiten ,
die muis en die keybord had ik dus op die monitor aan gesloten , maar toen ik me pc vanmorgen opstarten ,kreeg ik de melding , geen keyboard aangesloten , paar keer de usb stekker er in en uit gehaald , opnieuw opgestart , en toen deed hij het weer , en dat is tot nu toe 2 keer gebeurd

omdat je het over mA had , keek ik ook ff aan de achter kant van me toetse bord , dat is eem microsoft office keyboard -( microsoft office RT 9450, 5VDC - - 100mA - )dan is dat ook te veel mA voor die poorten , nah dan hadden ze beter die poorten er af kunne laten :confused:

Laatst bewerkt:
Hoi :D vandaag bij Mycom geweest met me monitor ,
een technische mederwerker , heb me monitor helemaal uitgetest , wat een klasse service daar zeg :D
ik had me eigen webcam,muis toetsebord met software meegenomen , en ze namen de moeite om het allemaal op hun pc te installeren , en uit te proberen .
uitkomst , webcam ,muis ,toetsebord , het werkte allemaal op de USB poorten van me monitor perfect !!
dus aan de usb poorten of van me toetsebord ,muis ,webcam ligt het dus helemaal niet .
aan de ene kant was ik blij dat het niet aan de monitor of me eigen bord ,muis ,webcam ligt.
Mycom dacht zelf dat het dan echt meschien ,een probleem is van me pc :( , en ja ik weet me pc is niet een van de nieuwste zou iik verders ook niet meer weten waar het aan ligt , meschien tzt een keertje format C doen ...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan