LG NAS - locatie mappen video image audio playlist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossiek

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Goedeavond,

Ik heb al even een LG NAS maar heb daar sinds dit weekend een LG tv bij gekocht. Wanneer ik nu met mijn tv op de NAS kijk kom ik standaard aan in de folder waarbij ik 5 mappen zie.
Local folder - video - image - audio - playlist.

Als ik via de computer of via de ipad via de verkenner inlog op de NAS kan ik deze mappen niet vinden. Omdat mijn tv standaard begint bij deze locatie wil ik ook hier mijn bestanden plaatsen.

Kan iemand mij helpen waar ik de locatie en bereikbaarheid van deze mappen kan vinden?

Een voorbeeldje van mijn nas:
Alle bestanden in de multimediamap worden geindexeerd in "multimedia station"
Of ik een filmpje nou plaats in het mapje "foto's zomervakantie" of "speelfilms" dat maakt niet uit, ze komen in het multimediastation allemaal onder videobestanden te staan. Ik denk dat jouw tv ook in iets vergelijkbaars uitkomt; alle videobestanden samen, alle muziekbestanden samen etc. Je kan dan vaak nog wel filteren op map of artiest e.d.
Als ik op mijn computer kijk heb ik dus gewoon de mapjes "foto's zomervakantie" en "speelfilms" waar ik mijn bestanden in zet.
Correct me if I'm wrong!

Misschien kan je iets aanpassen in onder de "shares" optie van je nas (als hij die heeft :$) om hem naar wens te configureren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan