LG optimus 2x blijft in UPgrade stand staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarreltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3
Ik heb sinds kort een LG Optimus 2x. Leuk wat foto's gemaakt, die ik daarna op de lap wilde zetten.
Lap gaf aan, dat er geen besturingsprogramma was; heb na wat zoekwerk wel kunnen installeren (voor de LGP990) en gaf daarna aan: upgrade.
Nu blijft de gsm staan in de Upgrade stand.
Tekst op scherm:

S/W Upgrade Please wait while upgrading.

Nou duurt dat al een uurtje of twee... Ondanks batterij verwijderen en weer terugzetten, krijg ik de gsm niet meer uit die stand.
Hard reset geprobeerd (wat ik erover kon vinden: volumeknop+startknop tegelijk indrukken min. 10 sec.), niets:confused:

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ondanks dat ik het erg leuk materiaal vind, voel ik me een echte digibeet dus hopelijk niet te moeilijke termen.:eek:
 
To the rescue... (mocht het nog nodig zijn)

Als de telefoon helemaal nergens op reageert dan zal je de telefoon opnieuw moeten flashen.
Kijk in de eerste post in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453370/0
onder het kopje: "ik wil dit alles weer ongedaan maken!"

Er van uitgaande dat je een normale gebruiker bent is alleen het "Restore Stock" gedeelte van toepassing.
Na de flash staat de allereerste ROM versie V10a op je telefoon.
Start je telefoon na het flashen en doorloop even de setup zoals je normaal doet bij de eerste keer.
In de telefoongegevens kan je dan zien dat je inderdaad versie V10A hebt.
Daarna hang je je telefoon weer aan de pc en start het LGMobile update programma. (hiermee updaten we het toestel naar versie V10b)
Tot slot kan je hem via een FOTA (Firmware Over The Air) update bijwerken tot versie V10c, dat is de huidige laatste versie.

Wel wat werk maar dan ben je helemaal bij. De V10c update zorgt er ook voor dat het toestel wat sneller reageert.
 
To the rescue... (mocht het nog nodig zijn)
Maniac,

Dank voor je reactie maar zo kundig ben ik helemaal niet om dat alles uit te voeren. Dikke klacht naar LG resulteerde in nieuw toestel waar ik nu zeer tevreden over ben.
Vriendelijke groet,

Dwarreltje.
 
Ja de 'VIP' service is dan in ieder geval iets waar je op terug kunt vallen. Maar hoe dan ook je ziet dat er veel mogelijk is om je toestel te redden.
Maar in ieder geval mooi dat het is opgelost, door LG in dit geval :D

Als laatste zou ik je willen vragen om de vraag op "opgelost" te zetten zodat anderen dat ook weten.

Alvast bedankt en veel plezier met de nieuwe foon :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan