LG optimus 2x speed aan computer koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramHuisman

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
HoiHoi, mijn vraag is hoe ik mijn nieuwe lg kan koppelen aan mij pc. Ik wil er namelijk muziek opzetten.
Want zodra ik hem aan de pc hang, zegt hij:''apparaat bestuur installeren'' maar dat lukt hem niet.. wat moet ik doen?

Ik heb er geen installatie cd bij gekregen.

Hij is 2 dagen oud, lijk me toch dat die de geschikte firmware heeft?

ik heb hem ook net 2 dagen en bij mij kon hij het ook niet installeren, maar bij mij werkte dit:

1. sluit aan op pc
2. ga op je telefoon naar instellingen -> microSD en telefoongeheugen -> vink "alleen massaopslag (opnieuw) aan. Als het goed is zou hij hem doen als massaopslag moeten openen op pc (als soort van usb stick dus) Ik moet dit vrijwel elke keer weer doen als ik hem aansluit maar het werkt bij mij wel.

ik hoop dat het lukt.

Hapert hij bij jou soms nog? Van een 1ghz dual core processor had ik wel iets meer verwacht....

Ga naar de LG-site en zoek daar je telefoon op.
Klik dan op service en dan staat er rechts een kopje downloads, met daaronder drivers en software, klik daar op.
Download dan de "LG Mobile Support applicatie".
Na installatie krijg je een scherm te zien waar je links op "install usb drivers" kunt klikken, hier moet je je serialnummer selecteren, die staat op je doosje.
Na installatie van de drivers word je telefoon herkent. Dan kun/moet je ook " alleen massaopslag" uitzetten. En je kunt je firmware updaten(maar dat is dus niet nodig voor connectie met je pc).

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geholpen, als je er nog niet helemaal uit komt, stuur me dan maar een berichtje, mischien dat ik je wat prinscreens kan opsturen voor wat meer duidelijkheid.

Gr
Fjordjuh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan