LG Optimus Black werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Machieldevries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Ik heb nu ongeveer een jaar een LG Optimus Black,

Als de mobiel in de oplader zit kan ik de mobiel gewoon aanzetten. Is er in principe niks aan de hand en laad de telefoon ook gewoon op.
Echter als ik de mobiel uit de lader haal gaat de mobiel uit en begint t LG scherm te knipperen, het zelfde scherm wat je krijgt bij het aanzetten van de mobiel. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

mvg

Hoogstwaarschijnlijk is je accu defect, zet er maar een nieuwe in en dan gaat hij wel goed aan en blijft je LG aan. Je scherm knippert en je gsm start steeds opnieuw op omdat de spanning van deur defect accu te laag is.

Gr. Ron.

Hoogstwaarschijnlijk is je accu defect, zet er maar een nieuwe in en dan gaat hij wel goed aan en blijft je LG aan. Je scherm knippert en je gsm start steeds opnieuw op omdat de spanning van deur defect accu te laag is.

Gr. Ron.

Heb hetzelfde probleem maar mobiel doet het inmiddels ool niet meer aan de oplader. Heeft het vervangen vd accu geholpen?

Welkom Excelstress2014,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden namelijk uit 2013. Dit is niet toegestaan volgens de voorwaarden, om die reden gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan