LG Optimus L7

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Ik heb sinds gister een LG Optimus L7 en nu vraag ik dit:
Ik heb 5 tabbladen en gebruik er maar 3. Hoe haal ik die andere 2 weg?

Er staan geen apps of iets anders op. Het is helemaal leeg. Ook als ik apps wil wijzigen staat er nergens iets over de tabbladen.

Nu heb ik nog een beetje een algemene vraag. Wat zijn echte gratis top apps voor android natuurlijk?
Ik hou wel van wat spelletje, van muziek en fotografie (Instagram heb ik al).

Mvg, Carlo

Schermen kan je verwijderen door op het knopje linksonderin (zo uit mijn hoofd) op je toestel te klikken (waardoor er meer opties getoond worden). Daarin kan je kiezen voor de optie 'wijzigen' en dan kan je de overbodige schermen verwijderen.

Gratis top apps hangt natuurlijk volledig van je smaak af. Ik ben altijd heel blij met WhatsApp, NU.nl, Angry Birds en verschillende Social Media apps, maar welke apps gebruikt worden verschilt natuurlijk per gebruiker.

Succes ermee!

uhhm, het knopje dat je bedoeld zit rechtsonder en dan heb ik keuze uit 3 dingen: 1.Beginscherminstellingen, 2.Applicatie-instellingen, 3.Systeeminstellingen.
en bij geen 1 van deze 3 kan ik een tabblad vrewijderen

Volgens mij bestaat die mogelijkheid niet om tabbladen op je begin scherm te kunnen verwijderen.

ooh als dat zo is dan is dat erg jammer. Normaal is dat toch gewoon een standaard optie.

Ik heb zelf ook een LG optimus l7. Mijn probleem is dat ik net een spel heb gedownload (bike racer) en vervolgens is de hele telefoon naar de *****n. Alles is trager geworden, het spel loopt meerdere malen vast netzoals whatsapp? Weet iemand wat hier aan de hand is?

Dat probleem heb ik ook alleen niet met whatsapp maar wel met bike racer

Ja idd, ik heb bike race gedownload en opeens is me telefoon traag, whatsap doet slecht en stoort de hele tijd. Tijdens de multiplayer kan ik niet een paar potjes achter elkaar doen en moet ik het weer opnieuw opstarten of zelfs de hele telefoon aan/uitzettten? Zoiets kun je toch niet verwachten van een LG optimus l7? Waar zou dat aan kunnen liggen?

ikzelf denk dat je er niks aan kunt doen. Het ligt aan de processor als het goed is. Wat Whatsapp betreft heb ik gehoord dat ze de laatste tijd jammer genoeg vaak storingen hebben. Of het klopt moet je niet aan mij vragen en ik weet ook niet of dat je probleem is/was.

Mvg, Carlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan