LG plasma 40 inch tuner probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Haii

Wie zou dit kunnen weten.
Heb een LG 40 inch plasma tv die prima werkt als ik hem aansluit via de pc dan kan ik perfect dvd films op de LG plasma afkijken.
Er zit een aparte tv tuner bij met scart ingangen en ga zo maar door en ook een analoge tv signaal
Zodra ik de tuner aansluit op de tv werkt de tuner niet.

Wat doet ie dan?

Nou zodra ik de tuner via scart of tv aansluiting aansluit op de plasma tv dan begint de tuner te kikken... na 1 sec weer klik alsof ie aan en uit klikt (stroom blijft gewoon aan)

De tv klikt dan vrolijk mee alsof ie wilt omspringen naar beeld vanaf de tuner.
Zodra ik de stekker van scart of tv aansluiting uit de tuner trek dan stopt het klikken van beide kanten.
pak ik de scart en druk hem in de tuner dan begint het klikken weer net alsof de tuner net niet over een bepaalde stap heen komt.

Wat zou dit kunnen zijn?

Enige reactie of hulp is zeeer welkom

Thanx :D

even update:

Als ik de scart of tv antenne in de versterker doe maar dan voor de helft zie ik beeld
Welliswaar niet heel mooi bepaalde kleuren zijn er dan maar wel gewoon tv of dvd beeld

Druk ik de scart of antenne kabel door dan begint het klikken van de versterker en daarmee de tv ook

voor de duidelijkheid als ik mijn laptop op de plasma aansluit direct dan is er gewoon perfect beeld

Wie o Wie elke techneut ?!

Lijkt op: Stuk, en niet zelf-servicable. Garantie? Maar wat is dat voor tuner, die zat bij de TV? Sluit je 'm op de goede manier aan, wat staat er over in de manual? Krijgt ie z'n eigen stroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan