lg projectie tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

BazzyT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo

hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb een lg projectie televisie maar deze gaat na een paar minuten spontaan in de stanby stand en gaat dan niet meer aan. Hij doet het pas weer als enige tijd de stroom eraf is geweest. Wie kan mij helpen ik wil graag tv kijken:confused:

mvg Barry

Kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Help dat niet dan kan er iets in de tv (bijna)defect zijn. Kan zijn dat er iets te warm wordt en dat er een beveiliging in werking treedt. Het kan ook zijn dat er iets met de voeding aan de hand is. Kun/mag je de tv openhalen, ben je een beetje thuis in electronica? Je zou kunnen kijken bij het voedingsgedeelte of je bolle/ gescheurde elco's ziet, dat is meestal geen goed teken! Heb je hier geen kaas van gegeten, breng de tv dan het liefst weg ter reparatie.

heb weinig kaas gegeten van electronica maar ben nooit te oud om te leren. Ik zal hem eens openmaken.

oke hij is open zie op het eerste gezicht niet veel bijzonders (maar ja heb er ook niet echt verstand van)

Zie alleen heel veel stof kan dit een oorzaak zijn en zou het dus helpen als ik alles schoon maak?

Ik heb zelf geen verstand van tv's, maar zoals het met alle elektronica gaat kan ik je aanraden geen interne onderdelen aan te raken zolang je niet geaard bent;)

Hallo

Gaat dit nu echt over een volwaardige t.v. , of een ... "lg projectie televisie ..." dus ... een projector.

Uiteraard ware het verhelderend merk/typenr/ouderdom te vermelden.

Mocht dit dan toch een projector blijken te zijn , dan is een zwak punt i.v.m.levensduur wel de projektielamp.

Bij l.g. kost deze bijna net zo veel als een nagelnieuw apparaat....

Peter

Ben inderdaad we'll benieuwd naar het type. uiteraard moet je erg voorzichtig zijn als je als leek een apparaat openhaalt! Altijd de stekker eruit en dan erop bedacht zijn dat sommige onderdelen lang hun spanning kunnen vasthouden!

het is een lg projectie televisie Model RL-44SZ20RD

heb net ongeveer 20 minuten kunnen kijken waarna hij weer uitging. Hiervoor kwam ik niet verder dan ongeveer 5 minuten
lampje ter vervanging van projectielamp brandt niet. ????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan