Lg Renoir en Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

autotrein

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Heeeey,

Ik heb pas geleden een nieuwe mobiel aangeschaft nl. de Lg Renoir. Ik ben erachter gekomen dat je op youtube kan enzo, maar ook dat youtube op heel veel mobieltjes slecht werkt, maar half eigelijk. Bij de iphone werkt het wel zo als het hoort maar dat eve terzijde. Mijn vrienden hebben andere mobieltjes met het zelfde probleem alleen die hebben op internet programmetjes van hun mobiel gevonden om youtube te installere op je mobiel en dan zo te beluisteren, dit gaat met goede kwaliteit bij hun. Maar ik kan niet zoiets vinden. weet iemand waar ik zo iets kan downloaden voor mijn mobiel of een andere oplossing???

Alvast bedankt Aleks

jah op die site van youtube is het slechte kwaliteit, daarom vraag ik om een ander alternatief.

Ik weet niet of dit wel aan de site van youtube ligt. Ik heb er zelf namelijk geen last van. Het beeld is zeer netjes voor een filmpje wat door de lucht in een zo klein mogelijk pakketje naar je mobiel word verzonden, en dat dan ook nog zonder hotten of stoten.

wat voor mobiel heb je want een heel klein aantal zoals de iphone heeft er geen last van

dat zou kunne dat dit mobieltje het wel goed kan, maar voor bijna elk mobieltje heb je ook een programmatje om youtube vanaf je mobiel afte spele en dat zoek ik juist

Dat progje, wordt op --->>DEZE pagina uitgelegd.

Daar kun je hem ook downloaden.

Laatst bewerkt:
Heee, neej bedank het werkte niet toen ik via de uitleg van youtube nog iets probeerde, er zijn wel niet ondersteunde programmas voor youtube die werken maar die kan ik niet vinden:(

Dan ben ik toch ook reuze benieuwd welke mobiel je hebt, zowel online als via die aplicatie, het zou moeten werken.

grtjs jjw

Ja stom van mij, dat las ik in je eerste bericht.
Nou ik moet eerlijk bekennen, ik snap het niet. Het zou gewoon goed moeten werken met die prog. Ik denk dat je misschien wat te veel verwacht van de qualiteit. Het is niet te vergelijken met internet.

Jah maar als het met andere mobiele telefoons ook zo is dat youtube veel ruist enzo en dat zij het wel kunne oplossen vind ik het wel naar dat het met die van mij niet kan:confused:

maar ok ik laat her wel hier bij dankje wel voor je hulp toch:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan