LG RH387H TV Signaal NTSC/PAL-M(Brazilie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerUser1

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Ik heb me LG RH387H(HDD/DVD RECORDER) Meegenomen naar brazilie .
Nou heb ik met de NET(TV Provider) modem de RGB kabels aangesloten aan de dvd recorder en de dvd recorder met een hdmi kabel aangelosten met de tv.
Dan doe ik de tv aan en dvd/hdd recorder aan en heb ik hem op av3(weet niet waarom hij AV3 gebruikt en niet AV1) gezet en heb ik beeld alleen zonder kleur en de boven kant van de tv is verplaats naar onderen.
Bij de instellingen van de NET modem kan ik de tv signaal veranderen van pal-m naar ntsc en het verschil is klein maar valt me op dat pal-m beter is.
Nou is de vraag is er een manier om dit te fixen of moet ik proberen met een RF kabel het tv signaal goed te krijgen?

Ik zou de resolutie van de hdd recorder ook eens veranderen in rgb in plaats van 1080i of 1080p
Of cmyk

heb de Resolutie veranderd en het lijkt er op dat de zwart grijsachtige een klein beetje groenachtig wordt verder blijft het het zelfde.
Best wel dom dat ik de CMYK kabel(teminste als ik weet wat je bedoelt het is toch die kabel met groen blauw rood en 2 audio kabels) vergeten ben.
ik ga zo even een cmyk kabel en RF kabel(aangezien je de kabel niet in de dvd recorder kan steken je krijgt wel signaal als je de kabel van de modem tegen de ingang houdt maar is vergelijkbaar met het signaal die ik nu krijg alleen dan met lichtelijk kleur) kopen.

bedankt voor je snelle reactie trouwens

Laatst bewerkt:
Dit komt volgens mij omdat in Europa pal-b/g word gebruikt en in zuid amerika pal-m,dus net iets anders
En die recorder is niet "regiovrij" maar gemaakt voor de europese markt.

Wat heb je voor beeld als je de net-modem re rechtstreeks in je tv doet ?

Laatst bewerkt:
heb een adapter gekocht (want de net kabel kan niet worden aangesloten op de dvd recorder) en heb hem aangesloten en getest en bij kanalen automatisch zoeken zie ik heel veel kanalen alleen het probleem is dat hij er geen een op slaat waarschijnlijk omdat de verbinding niet goed is(PAL-M op een apparaat die Pal-I,Pal-B/G Pal-I/I ,secam D/K en K1 color system is)
Verder lijkt het met dat als ik hem direct aansluit aan de tv dat ik goed beeld krijg.
Volgens mij had ik ook met een sateliet die aangesloten was met de dvd recorder en de dvd recorder weer met de tv perfect beeld had daar alleen niet de dvd recorder uit geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan