Lg vieuwty problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

essie100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Hallo,

Als ik bijv. liedjes ofzo op men mobiel wil zetten, krijg ik geen verbinding via usb met de computer. Hij zegt dan iets met controleer com ofzo. Heel raar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

groetjes esmay

Kreeg je een instalatie CD met je LG mee? Om de USB te instaleren. :D

Zoja, installeer die dan. En anders moet je je USB verbinding even checken.

Niels.

Ik heb dus hetzelfde probleem
Ik heb de cd geinstalleerd en hij installeerd com 8
De pc ziet de telefoon wel maar zodra ik verbinding wil maken geeft ie aan dat er een conflict is
Hoe kan ik trouwens mijn massa opslag activeren zodat ik op mijn 1gig kaartje kan kijken en spelletjes erop kan zetten?

beste vieuwty bezitter,

ik heb net mijn vieuwty besteld, en daarvoor flink wat filmpjes over de telefoon bekeken.
ik denk dat het probleem ligt aan je instellingen, je kunt namelijk je telefoon als usb device zetten, maar ook als opslagplaats, dus moet je via de instellingen dat veranderen. ik heb nog geen idee welke instellingen, omdat ik mijn telefoon morgen pas binnen krijg.
ik hoop je hiermee geholpen te hebben, en anders hoor ik het denk ik wel.

:thumb:

Hallo,

Als ik bijv. liedjes ofzo op men mobiel wil zetten, krijg ik geen verbinding via usb met de computer. Hij zegt dan iets met controleer com ofzo. Heel raar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

groetjes esmay

Nou dan heb je op je mobiel waarschijnlijk nog programma`s actief
je moet dan even bij je hoofdscherm helemaal rechtsboven op dat vierkantje verdeelt in kleine vierkantjes tikken
2077838930_d65caf27de.jpg
op dit plaatje helemaal rechtsboven

je moet dan al die programma`s sluiten behalve menu en basisscherm(die kunnen niet)
dit doe je door ze aan te tikken en de hele tijd vorige te doen tot je bij het basisscherm bent:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan