Licentie vraag !

Status
Niet open voor verdere reacties.

kever edje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Ik heb laatst mijn laptop schoon laten maken een groter geheugen erin etc etc.......Helaas heeft mijn "monteur" een fout gemaakt en heeft hij een "illegale" versie erop gezet wat niet de afspraak was,opzich niet erg en op te lossen door hem was het niet dat hij nu voor een paar maanden in China zit.

Ik wordt er zelf gek van iedere keer te de up-date niet volledig te kunnen uitvoeren en ook steeds hetzelfde te zien te krijgen bij openen van outlook.

Nu heb ik hier nog wel de "oude" versie van Microsoft liggen voor midden en klein bedrijf en mijn vraag is of ik deze versie gewoon over de reeds nieuwere versie kan zetten?????.........Of moet ik daarvoor de andere verwijderen??????????

Opzich werkt voor mij deze versie heel goed ook al is hij wat ouder ( 2005 geloof ik ) .......

Over welke versies van windows hebben we het ? Op wat zit je nu ? en wat heb je nog liggen ?

Over welke versies van windows hebben we het ? Op wat zit je nu ? en wat heb je nog liggen ?

Heb het over de versie van "windos XP " ...de versie die ik heb liggen is microsoft office xp ( voor kleine en middengrote bedrijven )
Wat erop zit is de laatste versie van Xp als ik het goed heb

Hmm ja inderdaad Office is een software pakket, kan je niet vergelijken met een OS ( besturingssysteem )
Wat je kan doen is uw ' monteur ' goe lastig vallen want die heeft je originele os-key wellicht vernietigd. Hem een legale key vragen en daarna het downloaden via internet (dit is wel legaal).. en installeren met die key. Bij voorkeur windows 7 ;)

Wou net zeggen, je kan toch gewoon legal license invoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan