Licentie Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beapat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2013
Berichten
2
Goedenavond iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en zou even een vraag willen stellen over de licentie van Windows 8 Pro.
Ik weet niet of het toegelaten is om hier op deze plek over te praten maar ik zit met enkele vragen.
Ik wil in geen geval links, serials, cracks, ... posten.
Kan iemand mij zeggen of ik op deze plaats mijn verhaal kan doen?

Thanks!
 
Zoals ik al zei, ik heb een originele gekocht windows 8. Ik heb deze geïnstalleerd op een laptop en vervolgens ook geactiveerd.
Voor mijn opleiding op school zou ik windows 8 willen installeren op een virtuele machine op mijn persoonlijke computer.
Moet ik nu echt 2 versies kopen van windows? Ze blijven tenslotte toch in hetzelfde "huishouden".
Bestaat er een manier om bijvoorbeeld contact op te nemen met die telefonische activatie? Kan ik bijvoorbeeld niet zeggen dat ik mijn harddrive heb vervangen om zo een werkende code te krijgen?
Alvast bedankt!
 
Nee, dat mag officieel niet. Voor elke virtuele machine heb je een losse licentie nodig. Dus je hebt er 1 nodig voor je pc + 1 voor je virtuele machine.
 
soms kan het wel zijn dat je via je school windows veel goedkoper kunt krijgen, of dat je een licentie kunt kopen voor meerdere pc´s.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan