Licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hallo. Ik heb vandaag een legale XP Pro gekregen omdat iemand er niets meer met deed.

Nu is deze HD maar 6 GB. Dus ik wil hierin een grotere hd zetten. Mag ik via een keyfinder programma de key opzoeken en gewoon XP herinstalleren?
 
Licentie hoort bij die PC toch !
Je hebt alleen wel een kans dat hij het met een nieuwe harde schijf niet meer doet maar dan bel je MS even en die lossen het voor je op.
 
Licentie hoort bij die PC toch !
Je hebt alleen wel een kans dat hij het met een nieuwe harde schijf niet meer doet maar dan bel je MS even en die lossen het voor je op.

Ik zal het even duidelijker zeggen.

Dit is een pc met een legale key(kan alle updates doen), maar er plakt geen licentiesticker op de kast, maar de key is wel legaal.

Dus dat is eigenlijk wel legaal. Of niet?
 
Ik heb hetzelfde op de PC van mijn vrouw gehad.
OEM licentie en geen sticker meer. Key had ik wel genoteerd en na het opnieuw inbouwen van een MB werkte de key niet meer en heb ik MS gebeld en deze hebben mij gewoon geholpen en de boel weer geactiveerd.
Lijkt mij in het geval van een HDD dan ook geen probleem.
 
Klopt, tis namelijk voor ms niet te controleren of de sticker op je systeemkast zit :)

maar eigenlijk is het niet legaal ;)
 
Ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd maar wellicht denkt een ander daar anders over.
 
Oh nee mij heb je er niet mee, ik ben niet roomser dan de paus.... Hoewel voor het eerst in mijn leven zijn alle ossen bij mij thuis legaal.... :)
 
Ik heb vandaag nog een Workstation gekregen. Compaq AP550.

Zou hier Windows xp goed op draaien? (733 Mhz- processor)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan