Licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeevje2

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
147
Hallo allemaal,

Ik heb een Anti-Spyware programma, maar ik ga 2 soorten edities maken.
Eentje is de Free Edition, en de andere is een Professional Edition.
Maar voor Professional Edition, krijg je eerst 30 dagen proef versie.
Maar wat ik wil, is na 30 dagen, als je het programma start, staat er:
"Uw proefperiode is verlopen, gelieve een licentie te bestellen"
Is dat mogelijk?

Thanks

PS. De licentie is gratis :p
 
Wat heeft het voor nut als de licentie gratis is? Dan kun je netzogoed geen 30 dagen proefversie
 
Sorry, maar dat is mijn vraag niet!
Ik wil het weten!!!!!!!!!
 
Dus je hebt een programma van iemand anders, dat steel je en probeer te verkopen en dan moeten wij je leren hoe je een licentie moet bouwen? Ok, maar er even vanuit gaande dat je alles prima hebt geprogrammeerd, gebruik van een timer lijkt me vrij eenvoudig. Zo'n functie zit standaard in VB2005 dus moet wel te vinden zijn.
 
OMG!!!
Als je het weet geef je antwoord en als je het niet wilt niet plassen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Puur een vraag, waar heb je je "antivirus" programma vandaan? En ik heb het antwoord eigenlijk al gegeven...
 
planetsourcecode, iemand?


Anywho, zoals swallav al zei, je kan bijvoorbeeld het timer control gebruiken om zoiets te constureren. Of de datum van de 1e keer opslaan en dit elke keer inlezen. Overgens: al je kan zelf toch ook goochelen?? (klik).
 
Nog simpeler: je vraagt de dag van het jaar op, sla dat getal op; en kijk elke keer of er al 30 dagen verstreken zijn... Met logisch rekenwerk kun je zorgen dat die ook werkt als die op dag 364 van het jaar begint; want de waarde zal nooit 394 kunnen worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan