Licentiecode

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycosmos

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hallo iedereen,

Ik heb een gekochte versie van incrediemail 2. De premium dus. Alles goed, maar als ik mijn code invoer zoals het staat aangegeven dan staat mijn licensie er niet en wordt het ook geen premium Hij registreert alles wel bij incrimail en zegt netjes gefeliciteerd met u aanschaf, maar het werkt niet. Heeft iemand hier al ervaring mee? Het zou mooi zijn als iemand mij hiermee kan helpen.

vriendelijke groet,

Margreet

Lijkt mij het beste dat je contact op neemt met Incredimail wanneer je legaal aan die licentie bent gekomen.

Hoi Devil

Bedankt voor je reactie. Ik heb ze al een mail gestuurd, maar krijg geen reactie. Nog maar eens proberen dan.

groetjes Margreet

Hallo

Nog even een reactie op mijn eigen vraag. Ik ben inmiddels in onderhandeling met incredimail. Ik kreeg een heel bestand toegestuurd en dat moest ik dan weer naar hun terugsturen. En daar wacht ik nu op. Als de oplossing er is dan zal ik het hier melden.
Nog even afwachten dus

groetjes Margreet

incredimail en premium code

Mij lukt het ook niet om mijn premium code in te voeren(wel de gold code).
Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Antwoord

Hallo ik heb een antwoord gekregen van Incredimail.

De vorige keer kreeg ik van hun een programmaatje die mijn gegevens verzamelde van het register denk ik en die moest ik dan weer aan hun terugsturen. Zo konden ze het probleem opsporen. Daarbij moest ik natuurlijk mijn probleem aangeven.

Vandaag kreeg ik antwoord terug en ik moest het volgende doen

1. Incredimail afsluiten

2. Dan naar het volgende bestand gaan: C:\ProgramData\IncrediMail\Data

3. Delete the 'License' folder.

4. Dan moet je een de nieuwe versie full setup downloaden

5. dan je licensiecode opnieuw invoeren.

Ik heb het allemaal gedaan en het werkt.

Wel heb ik eerst de engelse versie erop gezet en toen de licensiecode ingevoerd en toen deed hij het en daarna de nederlandse eroverheen gezet. Ik weet helemaal niet of het daar aan gelegen heeft hoor, maar ik heb het gewoon maar geprobeerd en het werkt nu als een premium.

Ik zet het op beantwoord nu

Groetjes Margreet

Hallo ik heb een antwoord gekregen van Incredimail.

De vorige keer kreeg ik van hun een programmaatje die mijn gegevens verzamelde van het register denk ik en die moest ik dan weer aan hun terugsturen. Zo konden ze het probleem opsporen. Daarbij moest ik natuurlijk mijn probleem aangeven.

Vandaag kreeg ik antwoord terug en ik moest het volgende doen

1. Incredimail afsluiten

2. Dan naar het volgende bestand gaan: C:\ProgramData\IncrediMail\Data

3. Delete the 'License' folder.

4. Dan moet je een de nieuwe versie full setup downloaden

5. dan je licensiecode opnieuw invoeren.

Ik heb het allemaal gedaan en het werkt.

Wel heb ik eerst de engelse versie erop gezet en toen de licensiecode ingevoerd en toen deed hij het en daarna de nederlandse eroverheen gezet. Ik weet helemaal niet of het daar aan gelegen heeft hoor, maar ik heb het gewoon maar geprobeerd en het werkt nu als een premium.

Ik zet het op beantwoord nu

Groetjes Margreet

natuurlijk de full setup installeren was ik even vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan