licht Muis Cooler Master Devastator gaat niet uit na uitschakelen pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElivdGeest

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2015
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een nieuwe toetsenbord+muis Combo, de Cooler Master Devastator, het is echt een top set een ziet er ook erg mooi uit.

Er is eigenlijk een heel klein probleempje, en dat is dat het licht van de muis niet uit wilt gaan.
Ik heb al gegoogeld maar er is nergens een oplossing die ik kan gebruiken.
Heb een al wat ouder moederbord, een asus p5k, en ik zou graag weten of er een optie bestaat om de usb poorten of iets dergelijks uit te zetten als ik mijn pc uitgeschakeld heb.

En ik accepteer geen oplossingen als "dan trek je toch gewoon de muis uit je computer" of "dan schakel je toch gewoon je voeding/stekkerblok uit" want ik heb geen zin om mijn pc de hele tijd van zijn plek te hoeven halen, hij staat namelijk in een hoekje onder mijn bureau tussen andere pc's en ik kom heel erg moeilijk bij.

Ik zoek dus iets van een instelling in de bios waarmee ik er voor zorg dat er geen stroom naar mijn usb apparaten gaat als mijn pc uit is.

Alvast bedankt voor de (serieuze) hulp.:thumb:

Laatst bewerkt:
Heb de zelfde combo set maar heb zelfde probleem ik heb mijn kast op mijn bureau staan en zo doe ik hem uit via de voeding maar ik heb geen oplosssing voor je

Ik heb nu mijn muis in een hub zitten en als ik mijn pc uit zet dan koppel ik mijn muis los van de hub, nog steeds niet echt een elegante oplossing maar het kan nu eenmaal niet anders.

Heb de pdf van de handleiding van mijn moederbord gedownload, maar er staat niks in dat met "usb power" of iets in die richting.

Door wat google werk ben ik er inderdaad achtergekomen dat ik en jij niet de enige zijn met dit probleem.

Vind het gek dat ze niet gewoon een aan/uit knop bij de muis hebben toegevoegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan