Lichte game pc 500 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerr

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hallo,

Ik ben op zoek naar een game pc van 500 euro voor mijn neefje.
Het hoeft niet alles op high te kunnen spelen, maar moet wel goed werken!

Ik had al een samenstelling gemaakt:

Klik

Ik weet niet precies of dit voldoet, ook weet ik niet of 460watt genoeg is om dit systeem op te starten... En het is 25 euro over budget, misschien dat jullie daar nog iets voor weten! :D

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hi e winkel mand werkt inderdaad niet.

Hier heb ik ook iets:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[242662]=1&product[225309]=1&product[2128]=1
503,- heb je een leuke pc.
Atlon x4 640 + artic freezer koeler , 4GB ddr3 geheugen, GTS450 graka (vergelijkbaar met een 5770)
1TB harde schijf + dvd brander van samsung, voeding en behuizing van coolermaster.
+ 1 extra fan voor de voorkant van de kast.

Edit:
Ik weet alleen niet of je zelf de assemblage wilt doen? en ik ben er eigenlijk van uit gegaan dat je zelf aan windows kan komen, aangezien dit al 100,- alleen is.

Laatst bewerkt:
Heel mooi systeem, er is alleen een probleem, er moet ook nog randapparatuur bij tw. van 100 euro, ik kan even vragen of zijn budget iets hoger kan, maar dat is eigenlijk het probleem :P Verder bestel ik liever via 4launch.nl omdat het daar iets goedkoper is, assemblage is bijvoorbeeld 40 euro met 2 jaar garantie.

:) een "game" pc voor 500,- incl rand-apparatuur en montage gaat je niet echt lukken.

Dan komt jou systeem voor 560,- in de buurt, Alleen vergeet niet dat er geen besturings systeem bij zit.
DAt is ok weer 100,- extra

Of vraag of er misschien 100,- bij kan voor een totaal budget van 600,-
Dan heb je een leuk pctje waar je even mee door kan en aardig goed kan gamen.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/83292
Het systeempje van jou alleen dan met een athlon x4 640 en een gts450.
In mijn ogen is het die extra 40,- waard, maar natuurlijk kan ik niet in z'n portomonnee kijken.

Ik dacht zelf ook al aan 600 euro, windows 7 heb ik zelf al, ik za; het hem even vragen. :) Bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan