lidl harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Bij lidl is een harde schijf te koop van 250 Gb met 16 Mb cache voor 109,- euri. Dat is op zich geen geld, maar ik vraag me af of als ik die extern aansluit via een externe usb bracket, heeft het hebben van een dergelijk snelle schijf dan nog wel zin? Ik bedoel, de usb 2.0 is de vertragende factor.

Dat hoeft niet.
USB2 heeft een max haalbare snelheid van 480Mbs
Dat is bijna 60 MByte/sec.
Ik denk niet dat je harddisk dat kan leveren. :rolleyes: :)

Hoi,

Geen probleem.. Heb hier zelf ook 2 hd van een uit een computer winkel met cache als externe hd's aangesloten en de snelheid is lekker.... moet ik zeggen.. iets van 4gb in 6 minuten... is snel genoeg...

Groetjes, Dj Viper

En 16 Mb cache lijkt me wel snel, dus... toch maar eens voor de deur van de lidl gaan liggen donderdag.

Hm, morgen moet ik toch naar Eindhoven, examen doen... als ik slaag beloof ik mezelf een harde schijf!

Geplaatst door hangmat
Hm, morgen moet ik toch naar Eindhoven, examen doen... als ik slaag beloof ik mezelf een harde schijf!

succes morgen en alvast veel plezier met de nieuwe HDD :D :thumb:

(ja, ik heb vertrouwen in je :p)

En die van Zercom staat ook al weer op 104 euro geloof ik. Ik heb dan ook maar bij paradigit de lacie 250 Gb porsche design gekocht voor 149,- euro.

Ik had natuurlijk wel kunnen wachten tot ik morgen voor de deur van de lidl kon gaan liggen, maar ik had zoiets van ik ben geslaagd voor mijn 70-218 en "ikwilhetikwilhetikwilhet!" dus kocht ik meteen een nieuwe harde schijf bij paradigit.

Voor kaartjes en kadootjes, feliciteer mij hier.

Geplaatst door hangmat
En die van Zercom staat ook al weer op 104 euro geloof ik. Ik heb dan ook maar bij paradigit de lacie 250 Gb porsche design gekocht voor 149,- euro.

Ik had natuurlijk wel kunnen wachten tot ik morgen voor de deur van de lidl kon gaan liggen, maar ik had zoiets van ik ben geslaagd voor mijn 70-218 en "ikwilhetikwilhetikwilhet!" dus kocht ik meteen een nieuwe harde schijf bij paradigit.

hangmat, hoe bevalt je lacie HD? Ik ben ook van plan er een te kopen bij Paradigit, maar ik schrik nogal van deze verhalen:
http://www.pricewatch.info/item/19573/survey/

Heb jij andere ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan