Lidl PC 5000+ Dual Core

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Is deze pc aan te raden?

High-end PC 5000+ Dual Core

AMD Athlon64TM X2 5000+ Dual core processor
Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
nVidia Geforce 8550GT: 256 MB GDDR2, DVI-I/HDCP
LAN: Wireless USB WLAN Stick
Seagate 500 GB HD SATA, 7.200
ADI 1988: 8-kanaals high definition audio
2.048 MB Werkgeheugen DDR2 667 ( 2x 1.024 MB)
OPTIARC DVD±RW: (20x8x48) Dual Layer (8,4 GB)
SAMSUNG DVD-speler: (16x48) DVD-ROM
Aansluitingen: o.a. 1x E-SATA, 4x SATA, 1x PATA, 1x FDD, 4x USB 2.0, 1x FireWire, 8-in-1 CardReader, etc.
Gigantisch OEM-Software-Pakket: o.a. Windows Vista Home premium edition, PC Suite 2007, antivirussoftware (trial), NERO 7.0, etc.
Uitklapbaar multipanel: Goed toegankelijke frontaansluitingen: met 8-in-1 cardreader, 4x USB, line-out en audio in

€799,-

Voor meer info kijk hier:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080128.p.High-end_PC_5000_Dual_Core

Hij is niet voor het gamen, maar moet wel erg snel werken, goed foto's en video's kunnen bewerken.

Is de leverancier verplicht mij Windows XP te leveren als ik hier om vraag?

Alvast bedankt;):thumb:

Ik geloof niet dat ik 'm zo 1,2,3 ergens voor dat bedrag kan samenstellen (denk ik)

Al heb je natuurlijk niet de allersnelste en modernste pc.

Laatst bewerkt:
Geen probleem voor die prijs.
Zelf heb ik ook al vijf jaar een medion-pc en die bevalt nog steeds zeer goed.
Het enige dat ik heb gewijzigd is het RAM, van 1024 naar 2048 Mb.

Draait zowel onder XP als Vista HP als een tie..... zonnetje.

Meestal word gebruik gemaakt van goedkope componenten om het systeem erg gunstig geprijsd te houden. Nu valt het met het moederbord mee, maar welk merk heeft het geheugen? Ook best belangrijk.

Ook gehoord dat de support niet al te best is. Mensen die hun pc 6 weken kwijt zijn voor een simpele reparatie is eerder normaal dan een uitzondering.

Dus, zolang als ie t doet, prima keus ;)

Meestal word gebruik gemaakt van goedkope componenten om het systeem erg gunstig geprijsd te houden.

Da's een heel interessante opmerking. Ik ben best wel benieuwd of er al eens de een of andere comsumentorganisatie of andere w w w organisatie een keer een duurtest heeft gedaan.

Gelet op de praktijk dat toch best wel een redelijk aantal mensen zo ongeveer 1 keer in de 3, 4 a 5 jaar een nieuwe machine koopt, zou het wel eens grappig / leerzaam kunnen zijn om te weten hoe dit soort machines zich verhoudt tot hun qua prestaties soortgelijke broertjes en zusjes van de "duurdere merken".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan